O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 17. března 2012

Kočičky pro radost.


V naší domácnosti nám  schází kočička a tím myslím tu živou kočičku. Jenomže jeden z mých pejsků kočičky přímo nesnáší a tak pořízení té čtyřnohé, nepřipadá v úvahu. A tak jsem si udělala radost a ušila si dvě kočičky.
Sedí teď na kuchyňském parapetu a sledují dění v naší domácnosti a náš psík o nich ani neví, tak jsou potichu.

 Milé blogerečky, děkuji vám za vaše návštěvu u mne na stránkách. Moc si vážím vašich komentářů a jsem ráda, že jsem mezi vámi. Přeji vám sluníčkový víkend
                                                                  Iva

8 komentářů:

  1. Ahojky, to jsou hezká dvojčátka :-). zdravím Margit

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuško, jsou to fešandy... :o) Hezkou neděli, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou holky, kočky s očky, jako cvočky... Moc povedené:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, ty jsou kouzelné! Ty by snesl i náš Barnabášek :o)
    Moc se ti povedly.
    Přeju hezké jarní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Kočičandy jsou nádnerné, moc se mi líbí jejich výraz, takový důstojný :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo...kočičky jsou nádherné.
    Krásnou neděli Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Kočičky jsou moc pěkné,originální,prostě dekorace pro celý rok. Krásný nový týden.
    Hela

    OdpovědětVymazat