O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pátek 18. května 2012

Výstava skalniček

Po mnoha letech jsem navštívila výstavu Klubu skalničkářů na  Karlově náměstí v areálu dvou zahrad mezi Faustovým domem a kostelem sv. Jana Na Skalce. Sama o sobě je zahrada krásné, skoro bych řekla až magické místo,  které je opředeno legendami sousedícího domu,
 V tomto období kvete nejvíce atraktivních skalniček a tudíž je na co se dívat a co obdivovat. Skalničkám kralovaly i kvetoucí rododendrony a azalky. Součástí výstavy i je prodej. A tak nejen,  že jsem potěšila své oko, ale i peněženka si přišla na své.



A tak vás zvu na malou prohlídku.

6 komentářů:

  1. Hezký večer, milá Ivuško! Krásné fotečky z výstavy - je vidět, že v Praze je tepleji a vše je nádherně rozkvetlé!
    Jsem velice potěšena a děkuji za Tvou návštěvu - i já se budu velice ráda na Tvůj tvořivý a zajímavý blogísek ráda vracet, když dovolíš...
    Krásné májové dny, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, hned bych se zašla podívat...

    OdpovědětVymazat
  3. Hello

    Beautiful photographs, thank you for sharing them with us.
    Hope you have a good weekend.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ivuško ,ty ses měla,kdo bydlí v nějakém městě ten toho tolik vidí a my jen tu přírodu,tak se měj Daja.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivi, to je nádhera! Úžasné fotky! I já bych měla peněženku lehčí :o)
    Ať ti všechno pěkně roste, měj hezkou neděli!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Iva, krásna kukanda. A ako píše Helenka, aj moja peňaženka by bola ľahšia, ak nie úplne prázdna.
    Krásny týždeň.
    Emily

    OdpovědětVymazat