O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pátek 7. prosince 2012



Jeden odtajněný a předaný dáreček na Mikuláše, který vám už mohu ukázat. Punčoška a vánoční

prostírání. Tak to je můj další šitý kousek.

                                                 Hezký sváteční víkend všem.
                                                                    IVA

6 komentářů:

  1. Moc děkuji,dáreček ručně vyrobený má vždy své kouzlo a nesmírně mě potěšil.
    Přeji ti do dalšího tvoření spousty
    trpělivosti ,nápadů a fantazie.
    Budu i nadále nedočkavě vyhlížet co nového se na Tvém blogu objeví. Do budoucna ať máš mnoho inspirace....pa

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, krásné barevné provedení, moc pěkná látka a hlavně - moc pěkně vyrobené:-). Určitě dáreček udělal radost

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuško, moc hezké! Velmi zajímavá látka!
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Ivo, já taky dávám bod za krásnou látku. Margita

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ivy, děkuji za návštěvu mého webu, na oplátku jsem zavítala na Tvůj a taky koukám. Těch šikulek je opravdu spousta a je to moc dobře. Aspoň nemáme čas na blbosti, že je to tak. Ahojky Zdiška.

    OdpovědětVymazat
  6. Cukroví máš i krásně nafocené. Já nemám ještě žádné :-( Punčoška je povedená, z moc pěkné látky.
    Iva

    OdpovědětVymazat