O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 13. července 2013

LEVANDULOVÝ ČAS

Ach ta voni,,,,,,,,,,,,


                                                     

8 komentářů:

  1. Vôňu necítim, ale levanduľa je krásna, no viem si to živo predstaviť.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  2. Pravda, pravda, Ivuško, levandule voní krásně!!je te´d tolik oblíbená ( v květinářství tak drahá!!). Mně fascinuje, jak trochu níže, v jižních zemích ji všude tolik roste, jako plevel málem a tady u nás je tak vzácná!!Měj krásný pohodový víkend! Elli

    OdpovědětVymazat
  3. Levandulku mám moc ráda.Krásná fotka.Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuško, tak ji mám tak ráda. Před chvilkou jsme umotala první letošní paličku, ruce mi voní...i když směsí levandule a meruněk, vařím džem :o)
    Krásný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Neodolatelná, sezona ta levandulová:-D Škoda, že tak krátká!

    OdpovědětVymazat