O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

úterý 5. srpna 2014

LOKET

Další poznávání vlasti české, proběhlo v městě Lokti.




Při  prohlídce hradu se mi moc líbíla výstava starých střeleckých  terčů , jsou to vlastně malá umělecká díla.











A jedna malá ochutnávka z naší zahrádky - letos bylo broskviček málo, jen tuto misku jsem sesbírala o ostatní se postarali kosáci . moc jim chutnaly.



Moje milé, užívejte léta - vánoce se pomalu a jistě blíží.

 IVA


6 komentářů:

  1. Ahoj Ivo!!
    A byla jsi zase na tak pěkném místě!!
    Hrad Loket je nádherná mohutná středověká stavba-moc se mi líbí.
    A dokonce jsem jednou byla v podhradí na letní scéně na Rusalce...
    Expozici terčů- tak tu Ti závidím (v dobrém)-ta musela být moooc pěkná.
    A kosáci- ti se u Tebe tedy měli- lumpíci!! :))
    měj se jezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuško, marně přemýšlím - na Lokti jsem asi nebyla.... Je to od nás přece jen dál...
    A broskve máš krásné, nediv se, že si kosáci taky chtěli dopřát :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuš taky už jsem tam před lety byla:-))
    A úrodu broskviček máš krásnou:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky z výletu i ze zahrádky! Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
  5. Loket vypadá velice impozantně a je velká škoda, že je od nás tak daleko, ale určitě bych se tam někdy moc ráda podívala. Broskvičky jsou nádherné a vůbec se nedivím, že chutnaly i kosákům.

    OdpovědětVymazat