O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

čtvrtek 7. července 2016

Léto budiž pochváleno.

Tak krásně to moje  léto začínalo. Na zahrádce rozkvetla nádherná levandule - pastva nejen pro oči, ale hlavně pro včelky.





První rybízový moravský koláč upečený podle receptu babičky Boženky. Pekla nám ho na přivítanou,  když jsme přijížděli na  prázdniny. Dneska je to pro mne vzpomínkový koláč se všemi vůněmi, které léto přináší.

Letní putování - krásný pohledy  ze Smetanovy vyhlídky  na bývalé Svatojánské proudy, legendární osadu Ztracenka. Říká se, že zde Bedřich Smetana, který prý vyhlídku často navštěvoval a na základě dojmů z této vyhlídky zkomponoval druhou část svého známého cyklu symfonických básní Má vlast - tedy symfonickou báseň Vltava.

t


A tady končí mé letošní putování - neb při zdejší návštěvě mne uklouzla  na drobných kamínkách noha . Výron to bohužel nebyl, ale zlomenina kotníku. Tři neděle nechodící sádra léčba cca 6 neděl. Kotník bolí a já si své léto budu vychutnávat doma v posteli. I takto někdy dopadnou výlety. 


Mílé blogerečky, přeji vám krásné léto, buďte na sebe opatrné při svém letním putování a děkuji vám za vaše komentáře.        
      Iva

15 komentářů:

  1. Nádherné fotky!Kochám se koláčem a pak dole co nevidím!Zlomená noha!At je brzy lépe,krásné dny i když zatím nechodící přeji...V.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, tak kræsně to začalo a pak úraz, ať se nožka brzy zahojí, a bude zase dobře, i tak přeji krásné léto - vrámci možností, pa,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuško, také přeji brzké uzdravení. Zahrádku, koláč i foto z výletu máš prima. Posílám pozdrav M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ivo, Tvůj koláč vypadá nádherně, ale ta noha už moc ne - ať se dobře a rychle hojí. Tak přeji hodně trpělivosti. Slávka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ivuško, tak to je mi líto, ale moc přeji, aby kotník přestal bolet a vše se dobře zahojilo!!!
    Zahrádku máš nádhernou a ten babičkovský koláč mi připomněl, že takové pekla i moje babi. A jak chutnaly.
    Vyhlídka je kouzelná, škoda že bohužel takto skončila.
    Tak se měj krásně a brzké uzdravení. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuško,zlatíčko mě to velmi mrzí, já jsem si to také zažila ,vím co to je,no musíš vydržet !Na dálku ti posílám mnoho sil!!!Zahrádku máš nádhernou!Dája

    OdpovědětVymazat
  7. Zahrada je Fakt spitze ale tvuj noha mnj lito
    Posilam öd sirdicka 😍😍😍😍😍Karin

    OdpovědětVymazat
  8. Ivuško, tak ten příspěvek kouzelně začal... Zlomený kotník na začátku léta, to je tedy opravdu smůla. Moc ti přeji, ať to přestane bolet a ty jistě zaměstnáš ruce a my se budeme kochat!
    Moc na tebe myslím, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ivuško, pokud bude problém se PW vzorem " letící husy" napiš mi na email kralova.mar@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Ivo je mi moc líto že jsi zrovna v tak krásné období léta sis způsobila dost špatny úraz.Ale co naděláš stane se i při největší opatrnosti.Chci Ti poděkovat,že si na mne vzpomeneš a příjdeš ke mn na návštěvu,k vůli Tobě aby Ti mohla psátjsem dnes se přihlasila naGoogle však mi to dalo prác doufám že se to povedlo a budu s Tebou v kontaktu.Před tím mit o vůbec nešlo.Ještě jsem Ti chtěla pochválit nové záhlavía tá krásná zahrádka to je Tvoje?Ivuško dávej na sebe veliký pozor hlavně na tu nohu nešlapej a přejí Ti ať se kotník dobře hojí.moc pozdravů s přáním krásného léta na lehátku pod stromem Ti přeje Luďka.

    OdpovědětVymazat
  11. Jejda... Ivo, hlavně ať kosti dobře srostou a kotník nebolí. Koukám na koláč a líbí se mi jak ho děláš, zkusím, díky, pa Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Ivuško, máš tu levanduli jako z pohádky, je nádherná! Ale mrzí mě ten úraz! Doufám, že už noha alespoň nebolí?! Třeba stihneš přečíst více knih anebo shlédnout nějaké filmy,..přeji ti rychlé uzdravení!Ahoj! Elli

    OdpovědětVymazat
  13. Zahrádka je opravdu nádherná, levandule, kam oko pohlédne. Moc se mi líbí. Není zrovna nejlepší čas na nožku v sádře, ale člověk si nevybere. Před pár lety jsem měla téměř stejný problém a také bylo léto. Ať to nebolí a přeju brzké uzdravení ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  14. Ivanko, co to tady čtu....doufám, že už se ti kotník hojí a brzo budeš běhat.Moje mamka ( 77 let ) si zlomila kotník vloni v zimě a když jí po 6 týdnech sundali sádru, upadla a zlomila si druhý kotník, takže dalších 6 týdnů.
    Ivanko, užívej si léta jak to jde a uvidíš, brzo bude lépe, Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Ivo zjišťuji jak dlouho jsem tady nebyla.
    Zlomený kotník se šroubem jsem měla před 13 lety, dovedu si představit jak ti je. Taky jsem proležela léto a poznala jsem, že si moji chlapi umí poradit. Přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat