O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pátek 6. ledna 2017

Silvestrovská návštěva

Poslední den v roce mne přivedl do Roztok u Prahy na výstavu "Historické vánoční ozdoby". Na výstavu jsem se moc těšila, plánovala jsem ji už před svátky a nakonec poslední den splnil mé těšení.
Já, stará vetešnice jsem  byla unešena krásnou výstavou a kousky, které byly k vidění.

Před vstupem do areálu nás vítal krásný věnec.


A teď už malé nakouknutí:


















Milým překvapením pro mne byla i výstava malířky - Marie Fischerové Kvěchové, jejíž obrázky jsem jako dítě milovala a mám je ráda doposud. Bohužel, zde se nemohlo fotografovat.



A tak to byl můj první příspěvek v letošním roce. Doufám, že jste si se mnou zavzpomínali na kouzlo starých časů a moc vás vítám u mne v čase novém, věřím že ještě lepším. Milé blogerečky, ještě jednou vám přeji všechno nejlepší v novém roce .
Iva

12 komentářů:

  1. Ahoj Ivuško, prvně Ti přeji v Novém roce vše nejlepší a hlavně hodně zdravíčka a štěstíčka.
    Výstavka byla nádherná, hezky jsem se pokochala. Taky mám doma nějaké vánoční ozdoby po manželově babičce a ten cinkající stromeček.
    Ivuško, měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ivo, tak to je paráda. Vzpomínám si jako dítě, kdy slovo advent nebylo takřka známé nebo spíš tolik používané - v našem kostele býval takový prostinký malý adventní věneček, přesně takový jaký byl na této Tvé výstavě. Díky. I Tobě vše dobré. Slávka

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko tak to musela být nádherná výstava. Moc krásných vánočních dekorací a ozdob jsi viděla.Cinkající stromeček také máme.😉
    Krásný víkend ti přeji. Z.❤

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, no to teda musel být zážitek!!! Tolik krásných věcí :-) Měj se hezky Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné věci. Krásné dekorace. Vše dobré v novém roce. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, děkuji, že jsem se mohla taky podívat. Měj se hezky!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásná výstava, tam by se mi taky líbilo.

    OdpovědětVymazat
  8. Ivanko die ja moc hezky fotky rada vidim Tal hezky Reportas
    Zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky a nádherné ozdoby, některé měla moje babička.

    OdpovědětVymazat
  10. Ivuško, výstava musela být kouzelná, věřím, že sis užila.
    A paní Kvěchová, ta jezdila tu a tam do Kladrub a moje maminka si k ní chodila kreslit. Doufám, že se mi povede mamku na tu výstavu dopravit.
    Děkuji za info a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Ivuško, krásné fotky! Ozdoby jsou nádherné a musela to být opravdu krásná výstava! Přeji Ti dodatečně do nového roku jen to nejlepší ♥ M.

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, taková výstava by se mi také moc líbila, krásné fotky, Jana

    OdpovědětVymazat