O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pondělí 6. března 2017

Děkuji vám děvčátka za vaše recepty na kašel. Některé z nich jsem vyzkoušela, ale nakonec jsem skončila u lékaře.

Dozdobila jsem dvě plstěné brože korálky.




Do své pracovny jak  honosně říkám pokoji  kde mám šicí koutek  jsem ušila na křesílko, které už něco pamatuje polstrování a polštář. Původně jsem si chtěla nechat polstrování udělat , oslovila jsem pár čalouníků a jejich ceny se pohybovaly od 2.500Kč - 5.000Kč. Byla jsem v úžasu - za tyto ceny bych měla křeslo nové.
A ještě jeden polštář tentokrát na postel.


Jaro už je za dveřmi a o víkendu zahrádka nalákala na první práce.

Po tak dlouhé zimně bylo příjemné být venku, nechat na sebe svítit sluneční paprsky  a dokonce proběhlo první grilování.
Moc vás zdravím a přeji samé hezké dny.
IVA





9 komentářů:

  1. Ivuško kašel je prevít,někdy je problém se ho zbavit viď. Tak snad už je ti líp. Brože máš opravdu nádherné. Ráda bych je také vyzkoušela. Jen nevím a moc prosím o radu.. Copak máš ve spodní části brože?? Podšité kolečko, např. filcové?.. Já včera udělala březnovou vílu a zkusila jsem ovečku.
    Křesílko jsi si pěkně opravila. Čalounické práce jsou opravdu moc drahé.. Chvíli jsem čalouničila tak vím😉
    Měj se moc hezky a krásné předjaří. Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, snad už je ti lépe. Ten vyšívaný beránek je krásný. Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, plstěné brože jsou moc pěkné. Čalounění se též povedlo, křeslo může parádně sloužit dál. Posílám jarní pozdrav. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuško, brože jsou moc krásné, jemné, jarní!
    Křesilko sis vylepšila parádně, jsi moc šikovná!
    Přeji hezké dny a hlavně hodně zdraví! Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Plstění je nádherné ( i v minulém příspěvku)..
    Hezky víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, Tvé plstěné věcičky se mi moc líbí, brože jsou v mých oblíbených barvičkách.
    Přeji Ti příjemné posezení ve tvém křesílku, povedlo se Ti pěkně vylepšit.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Vidím, že nezahálíš :-) Křeslo je parádní, taky bych potřebovala..., snad o prázdninách bude víc času. Plstění jsem ještě nikdy nezkoušela, brože jsou moc milé. Hezké dny!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  8. Ich bewundere deine Nähkunst schaue mit bewundernden Augen auf deine Arbeit
    Fakt ses sikulka zdravim Karin nemm dost cesky slovo pro tvuje nadherne peace

    OdpovědětVymazat
  9. At už je lépe a kašel je pryč!Krásná práce!.-)Hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat