O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 4. března 2018

Minulou neděli jsem navštívila výstavu Kamila Lhotáka v Obecním domě . Na výstavě mne líbily obrazy  K.L s francouzskými náměty a obrázky inspirované příběhy Julese  Vernea. Byl tam zákaz focení, ale přesto hned na začátku jsem aspoň jeden obraz vyfotila a zrovna ten, který se mi nejvíc líbil - K.L. jej nazval MÍR.








Svému šicímu stolku jsem ušila novou podložku s kapsami. Kapsy jsou  šikovné, cívka, niť, nůžky vše co má být po ruce se tam vejde.  Šicí stroj dostal nový kryt a jehelníčků není nikdy dost.








Sluničko mi svítí do oken a  nedělní procházka je přede mnou. Krásné dny všem milým návštěvám.
IVA

8 komentářů:

  1. Ivuško, ušila jsi krásný komplet do šicí dílničky. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, nový kabátek jak pro šicí stůl, tak pro šicí stroj je nádherný a takový nápaditý. Když jsem ještě šila, ušila jsme si podobný povlak na stroj, ale ne takto propracovaný. Tvé výrobky jsou úžasné.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivy, krásně tvoříš. Moc pěkné. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Výstava musela být pěkná. A šicí stroj si pěkně lebedí v novém.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, šicí stroj si moc krásně oblékla!
    Kamila Lhotáka mám už roky moc ráda, na výstavu jsem se ještě nedostala...
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuško, výstava byla určitě moc pěkná.
    Kryt na šicí stroj, jehelníček jsou parádní. Podložka je suprově propracovaná, moc se mi líbí ten nápad s těmi kapsami. jsi prostě šikulka.
    Ivi, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivuško výstava byla určitě moc krásná..
    A tvůj šicí stroj má nádherný nový kabátek.Jsi šikulka. Přeji ti krásné předjaří. Z ❤

    OdpovědětVymazat
  8. Ivi, ten ten tvůj stroj se má, takový nádherný kabátek, moc pěkně sis s ním pohrála! I všechno ostatní je krásné!

    OdpovědětVymazat