O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 10. června 2018

Hezké nedělní odpoledne. Moje sobotní ráno začalo, docela brzkou snídaní na zahradě.


Nádherně nakvetly levandule. Vždy jsem je po odkvětu stříhala, ale minulý rok jsem slyšela jednoho zahrádkáře, jak radí, že levanduli je nejlépe stříhat v dubnu, pěkně hluboko, ale tak, aby zůstaly zelené větvičky, které se rozvětvují. Radu jsem uposlechla a levandule se mne odměnily svoji krásou.


V sobotu ne mne čekal i nečekaný zážitek, byla jsem pozvána na muzikál Ples upírů. Musím říci, že asi sama by jsem si na něj lístky nekoupila, ale byla jsem mile překvapená. Hlavní roli zpívala N.Grossová a Bohuš Matuš. Oba dva zpívali opravdu nádherně a představení mělo velkolepou výpravu.


Vyfotila jsem pro vás i další kuchařku a kapsář na kartáče.





Dlouho jsem váhala, zda si koupit domů pekárnu, ale vím, že ji některé z vás mají a  vycházejí z ní lahůdky a tak mám nového člena v domácnosti. První pečení chleba -  sypká směs koupená v Lidlu - Sedlácký chléb- pekla jsem jen z poloviční dávky a bylo milé, že nasypu, zapnu a   samo se michá, kyne a peče.









Tak to byl můj víkend. Děvčátka, přeji vám pohodový pracovní týden.
                                                   Iva

14 komentářů:

  1. Taky ráda snídám venku. Levanduli máš tedy nádhernou.
    Kuchařka je moc prima.
    Hezké dny!
    Hanka (bavi-mne-to)

    OdpovědětVymazat
  2. Ivy, krásně sis užila víkend. A ta levandule je nádherná. My už jsme ji vzdali. Zkoušeli jsme několikrát, ale levanduli prostě neumíme. Krásná kuchařka. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Já mám písčitou půdu a tak se levanduli u mne daří.

      Vymazat
  3. Víkendové snídaně venku jsou báječné, to mám taky moc ráda....
    Krásné fotky nejen levandule, i když ta je tedy úžasná!!
    Pěkný den přeji, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, není nad ranní snídaní venku. Měj hezké dny. Iva

      Vymazat
  4. Ivuško, pekárna je vynikající pomocník, uvidíš!
    Levanduli máš nádhernou a snídaně na zahradě, to je prostě paráda.
    Ty výšivky, hotový skvost!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko pekárnu už zkouším a musím napsat, jde to s ní výborně.

      Vymazat
  5. Ivuško nádherně se ti levandule odměnila.
    Úžasný víkend ji měla. Tento muzikál i naši mladí také pochvalovali. Posílám mnoho pozdravů a měj se moc krásně. Z♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuško, moc hezké fotky! Pekárnu také mám a je bezva :) Přeji ať Ti dobře slouží :) Pěkné červnové dny, M.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, krásně pestrý víkend jsi měla. Muzikál, musel být prima zážitek a kuchařka s kapsářem jsou moc povedené.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, děkuji. Už se těším na pečení.

    OdpovědětVymazat