O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 30. března 2019

Dlouho jsem nedala žádný příspěvek, sem tam jsem se k vám podívala, co nového tvoříte, pečete a nebo jaký jste si udělali výlet.   Já jsem se připravovala na zkoušky, které potřebuji ke své práci a tak jsem se učila a učila. Musím napsat, že hlava otevřená novým informacím moc nebyla a tak učení nešlo lehce, ale zkoušky jsem tento týden udělala a tak jsem šťastná jako blecha.
Na zahrádce kvetou fialky a petrklíče.




Kolegyňka z práce mne přivezla dárek z výletu do Holandska.  Tulipán už je v zemi a já jsem v očekávání, jestli vykvete. Moc se mi líbilo, jak byl  zabalen , měla jsemz dárku velkou radost.


Připravuji velikonoční dekorace - tak jen malé nakouknutí.






                 


Děvčátka přeji vám krásné jarní dny.
 IVA

7 komentářů:

  1. Ivuško, gratuluji ke zdolání zkoušek a kochám se tou jarní krásou!
    Šité kytičky už teď vypadají úžasně, těším se na celou dekoraci.
    Měj krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ivy, říkala jsem si už, kde jsi. I já gratuluji ke zkouškám a ten krásný pocit si umím představit. Krásně dekoruješ. Taky mám tulipány přímo z Holandska a vloni kvetly. Letos už jsou venku, tak uvidíme. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, obrovská gratulace ke zkoušce. Tulipán vypadá hezky, tak jsem zvědavá, jaký bude, až vyroste. Dekorace vyrábíš nádherné, kytičky jsou povedené. :o)
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivko, moc gratuluji ke zdolání zkoušek!
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, jak já ti rozumím. I má hlava má co dělat, učim se, učim se....
    Jaro je krásné, měj se hezky a posílám gratulaci ke zkouškám. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuško i já ti mooooc gratuluji, jsi holka šikovná.
    Moc dobře vím o čem píšeš, každý rok máme v práci dvě zkoušky - přezkoušky a pokaždé mi dávají pořádně zabrat.
    A tvé tvořeníčko je opět nádherné. Posílám mnoho pozdravů a měj krásné jarní dny. Z♥

    OdpovědětVymazat
  7. Děvčátka odpovím vám najednou na vaše komentáře. Děkuji vám moc za gratulace. Iva

    OdpovědětVymazat