O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 27. dubna 2019

Z kytiček, které jste u mne nedávno viděli, jsem si udělala velikonoční dekoraci.






Zahrádka je v plném květu a z Denyho se stává zahradník.



Přeji  všem milým návštěvám krásnou sluneční neděli.

                                       IVA

12 komentářů:

  1. Ivy, povedená dekorace a krásný zahradník. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná dekorace. Zdravím zahradníka.
    Hezkou neděli!
    Hanka(bavi--mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuško, dekorace si vykouzlila moc hezké!
    Dny jsme měli překrásné, taky mám doma jednoho zahradníka :o)
    Posílám pozdravy a hladím toho tvého!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, dekorace je moc pěkná. Hezky Ti to na zahradě kvete,když máš šikovného zahradníka. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, udělala jsi nádhernou dekoraci. Na zahrádce ti to hezky kvete a z Denyho máš supr pomocníka.
    Ivi, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Péťo - děkuji i tobě prima dny.

    OdpovědětVymazat