O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 20. října 2019

Podzimní dny.

Při návratu z výletu mne přeběhla přes cestu liška. Zastavila jsem a autem oslněná liška se chvíli dívala do světel a  nakonec utekla do tmy. Moc se mi liška líbila. Na živo jsem ji (kromě v ZOO) viděla podruhé a vždy to byl jen letmý okamžik. Nechala jsem se lištičkou inspirovat a jednu lištičku si vyšila.




Urodilo se spusta ořechů, suším a louskám ve volných chvílích. Vánoce se polehoučku blíží  a tak přijdou vhod. Poslední kvetoucí růžička na zahrádce.


Příroda hýří barvami a procházky jsou v této době nejhezčí.






  Přeji krásný podzim všem milým návštěvám.
                                                                                       IVA

13 komentářů:

  1. Ivy, moc krásná liška. Já jsem ji tedy v přírodě nikdy neviděla. Moc hezké fotky. Měj pěkné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuško, moc hezký polštářek! Já bohužel zrovna včera viděla lišku přejetou, nestihla přeběhnout silnici...
    Podzimní barevnost je opravdu nádherná, máme moc krásné dny, že!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji moc. To je vždy smutné vidět jakékoliv zvířátko přejeté.

      Vymazat
  3. Ivo, výšivka lišky je moc pěkná. Živou lišku ve volné přírodě jsem ještě neviděla. Dík za hezké foto z podzimní přírody. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuško, liška je nádherná , jsi šikulka. Živou lišku jsem viděla jen jednou.
    Úroda ořechů je suprová , růžička se mi moc líbí.
    Fotečky z procházek jsou pěkné, taky se mi líbí ty barvy. Je to vždy skvělá podívaná.
    Ivuško, měj se krásně a užívej si sluneční dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Polštářek je hezoučký, úroda ořechů bohatá a fotky podzimní přírody krásné.
    Hezký den!
    Hanka(bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, hezká lištička, výšivka se Ti povedla. A těch ořechů...
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivuško já tu svoji lišku potkávám pravidelně ráno když jedu autem na vlak.. když jsem ji zahlédla poprvé.. nemohla jsem tomu uvěřit.. Ta tvá na polštářku je tak nádherná. Posílám ti mnoho pozdravů a krásné dny ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat