O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 5. ledna 2020

O vánočních procházkách jsem objevila výstavu - Viktoriánské vánoce v Muzeu Kouzlo starých časů. Na výstavě jsem se dozvěděla, jak se slavili Vánoce ve staré Anglii, ale  hlavně jsem obdivovala  dobové oblečení a staré krajky, které mám tak ráda.  Vždy žasnu nad  umem švadlenek, které vyšívaly a tvořily takovou krásu.   Prosím - podívejte se se mnou.















Můj první příspěvek v novém roce. A tak bych vám všem , se kterými se potkávám u mne na blogu, chtěla popřát ještě jednou, ať se vám v nové roce splní vše, co si od života přejete.

Krásný nový rok
.                                                                                            Iva

14 komentářů:

  1. Tak to musela být moc prima výstava. Líbilo by se mi tam.
    Hezké dny, Ivo!
    Hanka(bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, nádherná výstava plná romantických kousků, jako z pohádky.
    Přeji Ti do nového roku hodně štěstí, lásky, radosti a hlavně zdraví. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kousky, poctivě vytvořené. Mám také ráda takové výstavy.
    Pěknou neděli.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuško, to je nádhera! Kochám se a věřím, že sis užila krásy...
    I tobě PF 2020! Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ivy, nádherná výstava. I tobě v novém roce vše dobré.

    OdpovědětVymazat
  6. To je opravdu nádherné a zajímavé. Měj krásný celičký nový rok.

    OdpovědětVymazat
  7. Taková výstava by se mi také líbila.Ty krajky jsou úžasné.
    Hezké dny Ivy

    OdpovědětVymazat