O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 1. března 2020

Pomalu si prohlížím všechny blogy, které se přihlásily na výzvu u Dáši 3x3. Moc se mne líbí pojetí všech zúčastněných a jsem mile překvapena, jak to některé a někteří z nás pojaly.

Já jsem byla v únoru na školení v Luhačovicích a tak pár záběrů z míst, které se mně líbily + hrneček čokolády s vaječným koňakem v Lázeňské čokoládovně v Luhačovicích, která byla opravdu vynikající.



Malinko jsem tvořila a provětrala košík se zbytky látek. Potřebovala jsem si udělat potah na křesílko, nechť původní smetanový potah, nebyl vhodný pro našeho Denyho, který si rád na křesílko vyskočí, když mu panička odejde do práce a jeho tlapky se tam několikrát otisky.



Při včerejší procházce jsem Lhoteckým lesem v Praze jsem uviděla trsy sněženek. Byly krásné, něžné a tak jsem neodolala a udělala pár fotek.



Přeji vám všem milým návštěvám hlavně klidné a pohodové nadcházející dny.

                      Iva

16 komentářů:

  1. Jak má člověk odhazovat po zimě kostky nadbytečného tuku, když pak vidí takové laskominy, mňam.
    Sněženky jsou v trávě naprosto dokonalé a i já souhlasím, že tahle výzva se mimořádně vydařila.
    Tak krásný březen.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuško, zavzpomínala jsem si s Tebou na naší návštěvu Luhačovic. Potah na křesílko se vydařil. Modré kytičky i sněženky volají jaro. Posílám pozdrav. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, Luhačovice mám moc ráda. Je tam fakt klid, žádné hordy německých turistů jako v západočeských lázních. Lidi jsou tam v pohodě a je tam na co se dívat. Pěkně jsi to zachytila na fotkách.
    Pěkný večer. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, do Luhačovic se už dlouho chystám, až pojedu třeba z porady, tak snad mi to vyjde letos. Ještě jsem tam nebyla a tu čokoládu s vaječným koňakem, tu bych si teda dala. Sněženky jsou krásné a ve volné přírodě jim to sluší. Já jich mám na zahrádce jen malinko a ani se moc nemnoží, možná nevhodná zemina, nevím.
    Přeji krásný týden. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, Luhačovice vůbec neznám, byla tam mamka, takže jen z fotek.
    Křesílko si krásně vyparádila a jaro, to se k nám skutečně už blíží...
    Měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ivy, v Luhačovicích jsem byla už hodně dávno, tak díky za připomenutí. Sněženky teď fotím furt u nás na zahradě. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  7. V Luhačovicích jsem byla jen jednou a líbilo se mi tam.
    Křesílku to v novém sluší. Sněženky mám na zahrádce, vypadají tam dobře, ale přeci jenom když je člověk potká jen tak v přírodě je to tak trochu hezčí, malebnější.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. V Luhačovicích jsem byl několikrát,ale nikdy jsem se nedostal na přehradu.Vždy jsem skončil pouze na městě,popř.na zámku, což jak vidím je velká škoda. Měl bych to napravit! Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výhledy na přehradu jsou skutečně pěkné, když počasí udělá tu správnou kulisu.

      Vymazat
  9. Luhačovice jsme projeli jednou letem světem, když jsme se vraceli z jedné akce na Luhačovické přehradě od firmy pro kterou jsem dělala. Já vloni zachraňovala tady na břehu řeky tři velké trsy sněženek, protože se měly břehy zanedlouho bagrovat. Letos se mi odměňují tím, že dělají parádu a kamarádky bledulím na několika místech zahrady i v záhoně. Dneska jsem si všimla na louce kudy chodím z práce tří plnokvětých sněženek tak až zejtra půjdu do práce vezmu si rejček a vytáhnu si je. Tam by taky došly brzy k úhoně.

    OdpovědětVymazat
  10. I nás naše toulavé boty zanesly do Luhačovic. Už je to docela dávno.
    Bledulky k předjaří neodmyslitelně patří.:-)
    Ema

    OdpovědětVymazat
  11. V Luhačovicích jsem byla naposledy asi před 25 lety, to už je strašlivě dávno. :-) Můj bývalý šéf tam jezdíval rok co rok na dovolenou.
    Pejsci a i kočičky rády sedávají či lehávají na místech, kde by neměli. Dcera si ke dvěma kočkám pořídila loni psa jak může, tak se uvelebuje na gauči, který mají mladí od prosince. Když se někdo nedívá .... a je tam.
    Sněženky na Bílé Hoře už odkvétají, začaly kvést v prosinci. Místo toho kvetou krokusy a nebude to dlouho trvat a vykvetou i další cibuloviny.

    OdpovědětVymazat
  12. Luhačovice vůbec neznám,ale do lázní bych tam jela hned,protože jsem o nich slyšela.Potah na křeslo je krásný,také ráda něco vymýšlím a vylepšuji.
    Sněženky,poslové jara.
    Ivy,hezké dny

    OdpovědětVymazat
  13. Ivuško Luhačovice jsou pro mne zatím neznáme,ale věřím že si je také někdy projdu a prohlidnu. Křesílko je teď úžasné,ta modrá mu moc sluší. A jaro ťuká na vrátka.. jupí 😊. Krásné březnové dny ti přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat
  14. ...a Jaro může přijít, jsi vzorně připravena:-)
    Luhačovice- krásné míso!

    OdpovědětVymazat
  15. Děvčátka, děkuji za milé komentáře i vám přeji klidné dny s přáním, abychom situaci, ve které se nyní nacházíme zvládly.

    OdpovědětVymazat