O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 20. června 2020

Překvapení.

Před časem na blogu https://vyzobanaslunecnice.blogspot.com/ jsem se kochala obrázky, které Martinka sama namalovala. Dala i na výběr  kdyby se někomu líbily ,  ať napíše název obrázku a třeba se na něj štěstí usměje. A mne se líbil moc obrázek s názvem Zámecká zeď. A představte si, že jsem skutečně obrázek dostala. Myslela jsem si, že Marti maluje na čtvrtky, klasicky vodovými barvami, ale jaké bylo pro mne překvapení - obrázek je namalovaný na plátno a pěkně vypnutý na rámu.  Zatím ho mám opřený na poličce, ale hledám mu svoje místečko.
Tímto Martince velice moc děkuji - udělala mne svým obrázkem velkou radost a s touto radostí se chci i já s vámi podělit.

                                                                    Iva

10 komentářů:

  1. Gratuluji k výhře. Jeden obrázek od Martiny visí i u nás a dělá společnost mám panenkám.
    Měj pěknou neděli. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Ivy, mám radost, že máš radost. Já maluju od začátku jen na plátna akrylovými barvami a na konci vždy zafixuju speciálním lakem, aby barvy nevybledly. Tak ať ti dělá radost. Moc děkuju a měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. IVI, je to nádherný obraz. Také mám doma originální obrazy malované na plátno. Maluje nám vnučka Lucinka a švagr.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já náhodou vím, co naše Marta používá, protože o to i několikrát psala. Je to krásný koníček a já jí ho závidím, nejsem v tomto ohledu zdatná.
    Užívej si svůj dárek, najdi mu místo pro kochání.
    Přeji krásnou a příjemnou neděli :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, gratuluji k výhře a přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, gratuluji, hezká výhra. Přeji hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo,také gratuluji.Obrázek je moc krásný.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  8. Ivuško i já gratuluji kraj nádherné výhře.Z💙

    OdpovědětVymazat
  9. Ivo, gratuluji k výhře, obrázky od Marty jsou hezké.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Ještě jednou děkuji Martince za krásný dárek a vám, že jste se mnou sdílely radost z tohoto dárku.

    OdpovědětVymazat