O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pondělí 26. října 2020

Pár střípků z předešlých dní.

 Před měsícem poslední příspěvek, tak snad to dneska malinko napravím. 

Další vánoční blok - nakonec všechny šít nebudu. Obrázky jsem udělala docela velké a tak z nich budou jen jednotlivé obrázky, které budou věnovány kamarádkám  k Vánocům. 



Vrátila jsem se na chvilku   do dětských let - nový přírustek a nové šaty pro panenku. 


Zahrádka v podzimních barvách a z lampionků jsem udělala dekoraci na stůl.


Letos se urodily dýně a tak jsem si našla recept  - Kuchařka ze Svatojánu - dýňové noky zapečené s rajčatovou  omáčkou.  Bohužel se mobil vybil a tak prostřední část přípravy noků chybí, ale recept je moc dobrý.



Procházka podzimní přírodou a nalezené  srdíčko. Měla jsem z něj  velkou radost  .


Děvčátka tak to jsou mé dny. Malé radosti jsou velké radosti. Opatrujte se a všem přeji pevné zdraví.

Iva

29 komentářů:

  1. Ivko, krásně tvoříš. Měj pohodové a zdravé dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuji - i tobě přeji krásné podzimní dny.

      Vymazat
  2. Ivuško, to je tak příjemný příspěvek - dobroty, tvé kouzelné šití, zahrádka, prostě pohoda.
    Moc ti přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji - jsou to ty malé radosti, které nás v tomto čase naplňují.

      Vymazat
  3. Kouzelný kaleidoskop, je v něm od každého krásného a příjemného a působí velice pozitivně.
    A o tom současnost je.
    Příjemné dny, pohodu a občas kus sluníčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, děkuji moc i to sluníčko se občas ukáže a to je dobře.

      Vymazat
  4. V dnešní době je fajn, že si můžeš tvořit pro radost.I zahrada poskytuje potěšení. Máš to vše moc pěkné. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško ty to znáš moc dobře - na zahrádce je vždy dobře. Iva

      Vymazat
  5. Kamenné srdce jsem, tedy hóódně velké, vytáhla v létě z řeky, má ho labík jako náhrobní kámen, a druhé, menší odněkud z výletu dovezla dcera, to má na hrůbku jezevčík....šití pěkné, ať to vánoční nebo panenkovské.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy to je hezké dvě psí lásky a obě mají od vás srdíčka.

      Vymazat
  6. Kouzelné fotky z podzimu i tvoření. Moje srdce sběratelky potěšily fotky krásné panenky. Ušila jsi jí moc pěkné šaty. A jelikož si občas nosím domů i pěkné kamínky, tak obdivuji Tvůj ve tvaru srdíčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko děkuji - ač v pokročilém věku, stále mám ráda panenky jako ty.

      Vymazat
  7. Ahoj Iva, si šikovná, vždy obdivujem Tvoje práce, stále vymýšľaš niečo nové. Záhrada aj mne dodáva silu a robí mi radosť, aj keď nie je taká pekná, ako Tvoja.
    Drž sa v tých ťažkých časoch.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  8. Ivo, vánoční obrázky určitě potěší. Panenka mi připomenula moje dětství. Zahrada a hlavně kamenné srdce jsou parádní. Před dvěma lety jsme vezli kamenné srdce naší kamarádce. Vylovila ho z moře, ale byla letadlem a srdce bylo moc těžké. Předávali jsme jí ho pak po návratu.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to má pěknou vzpomínku na svojí dovolenou. Měj se moc hezky iva

      Vymazat
  9. Pestrý a dobrý příspěvek👍
    Moc pozdravuj!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Ivčo vánoční obrázek se sněhulákem je naprosto úžasný 1* a dýňové noky bych si také dala... mňam :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ivo, vánoční sněhulák se mi líbí moc. Podzim přinesl barevnou paletu do všech zahrad, nádhera. Přeji zdravé dny. J.

    OdpovědětVymazat
  12. Máš se dobře. Vaříš, tvoříš, chodíš ve zdraví a pro zdraví na procházky)))
    A tak to má být)))
    Opatruj se !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi je to tak. Trochu jsme se zase všichni zpomalili a tak je na vše více času než jindy.

      Vymazat
  13. Takový milý příjemný příspěvek to je. Doba je teď taková jaká je, ale je dobré se s ní takto vypořádávat.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko to je pravda. Nesmíme tomu podléhat a hlavně myslet pozitivně. Určitě bude zase lépe.

      Vymazat
  14. Ivuško, obrázek se sněhuláčkem je nádherný. Panenka mi připomíná prázdniny u babičky, měla jich spoustu. Ušila jsi jí moc pěkné šatičky s blůzičkou. Kytičky na zahrádce vždy potěší a dekorace z lampionků je prima, taky jsem si je dala do džbánku.
    Dýňové noky vypadají báječně . Srdíčko je suprové .
    Ivuško, měj se krásně a dávej na sebe pozor.

    OdpovědětVymazat
  15. Ivo,to je tolik krásných věcí.Ze srdíčka bych měla velkou radost.Na ruční práce jsi moc šikovná.Lampionky jsem měla ráda a doma jsem si z nich vždy dělala výzdobu.Ale co nemám zahradu jsem bez nich.
    Dýňově noky vypadají báječně.
    Přišla jsem později,protože jsem si před časem vymazala omylem všechny kontakty a postupně přidávám,jak ke mně,kdo přijde.Tak jsem ráda,že tě v nich zase mám.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat