O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

čtvrtek 23. února 2012

Háčkovaný čtvereček.

Milé, ten háčkovaný čtvereček mne uchvátil svou rozmanitostí a lehkostí jakou se háčkuje. Večer, když sednu do křesla, pustím telku Tak začnu a jeden čtvereček přibývá za druhým. Polštářek jsem háčkovala ze zbytků vln, které mám už v šuplíku dobrých dvacet let.Jsem ráda, že vlna přišla k užitku .  Buřtíček  mám jako dáreček a  přeji si, aby se líbil.
Mějte krásné pohodové dny, jaro už se blíží, slyšíte?
                                                                          Iva

8 komentářů:

  1. Ivo,krásně jsi zužitkovala zbytky vln, čtverečky a jak se pěkně zakulatil, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuško, váleček ze čtverečků je moc pěkný, určitě se bude líbit. Jaro už slyším a moooc se těším.. Měj se krásně, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ivuško, buřtíček je super a obdarovaná/ný bude určitě nadšený. A jaro - už aby tu bylo - zimu nemám ráda. Krásné a tvořivé dny. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, ty jsi dobrá tak krásný název pro bezva, super polštářek to je bomba.....Daja

      Vymazat
  4. Ivuško, tvůj buřtík je naprosto perfektní, uděláš s ním obrovskou radost!
    Moc se ti povedl!
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je náádherný, ty jsi šikulka, ale to už víme dávno. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný polštářek, originální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivuško, polštářek je vážně krásný, hezké barvy! taky mě baví háčkování, ano, je to výborný relax. Přeji hodně úspěchů v tvorbě! Elli

      Vymazat