O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

úterý 7. února 2012

Zahlédnuto přes plot.

Nevím, kde skončil váš vánoční stromeček, ale ten můj v kamnech, trošku jsme se zahřáli a stromeček potkal smutný konec. V těchto mrazivých dnech jsem poznala, že se dá jeho krása prodloužit,  stačí mít kousek zahrádky, hadici se studenou vodou, hodně mrazivé počasí a chodit  ho kropit a kropit.

Vyrostla štíhlá jedlička, tam mezi modříny,
Zelená byla celičká od jara do zimy,
zelená byla celičká od jara do zimy,
Na podzim vítr zazpíval, spi jedličko jen spi
Mrazík ji sněhem přikrýval,


Je ti teplo, děvče?

Co chceš? Zbláznil ses? Ruce i nohy mmě mrznou!

Tak co tady hledáš? (oběhl rozložitý smrk, aby se na dívku podíval i z druhé strany) Už je ti teplo, děvče? Je ti teplo, krasavice? 







A tak mi ta ledová jedlička připomněla jednu pohádku, vzpomínáte jakou?

9 komentářů:

  1. to je náádhera...to musím vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
  2. jejdaaaa brrrrrr :) ale krasne fotky..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý nápad s úžasným efektem. A za doprovodu, poezie atmosféra zaručena, od kamen se na to dobře kouká:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, je to krása a vypadá to, že nás mráz jen tak neopustí, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo,jsem unešena,je to nádhera, fantastický nápad!!!!!!!!!Daja

      Vymazat
  5. Ahoj Iva, také fantastické foto som už dávno nevidela. Úžasný nápad. A tú rozprávočku (Mrázik) nám v našich telkách púšťajú každý rok cez Vianoce. Hovoríme, že si nepamätajú, ktorá časť bola vlani, tak stále dajú prvý diel ;-)).
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Ivi, je to krása, ale jinak: "ruce a nohy mě mrznou..." :o)
    krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Děvčátka, děkuji vám za milé komentáře, moc jste mne potěšily.
    Iva

    OdpovědětVymazat