O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pátek 13. listopadu 2015

Do šicího koutku...............

 Děvčátka, dnešní den začíná moje dovolená. Už jsem se nemohla dočkat -  mám naplánováno, že budu malovat pokoj. Držte mi palce, ať se barva neloupe.
A to je moje letní tvoření.
                                      Hezký sluníčkový den IVA























13 komentářů:

  1. Moc držím palce.-)Přeji krásné dny Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, krásný výtvor, to teda muselo dát práce :-) Tak ať se malování daří :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná dekorace a ať se ti malování daří:-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je hezký! Moc zdravím Margit

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, krásně tvoříš! Přeji pěknou dovolenou, M.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivko,moc pěkné a do šicího koutku super!!!!Tak hezkou dovču a malování ať se ti podaří...zdraví Dája

    OdpovědětVymazat
  7. Zase pěkný kousek šitíčka. Tvoje výšivky obdivuji. Ať se malování pokoje vydaří k Tvé spokojenosti. Zdravím. Marie

    OdpovědětVymazat
  8. Ivuško, za to malování tě moc obdivuji, jistě se to to vydaří!
    Tvoje výšivky jsou kouzelné!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný. Jsi šikovná.
    Přeji ti ať ti jde práce pěkně od ruky a nemáš moc uklízení.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Ivuško, moc pěkné šitíčko i s výšivkou do šicího koutku .
    Měj se krásně a užij si dovolenou. Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Ivanko....nádherné tvoření....výšivky se mi moc líbí.
    Ať se malování podaří o))
    Jana

    OdpovědětVymazat