O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 29. června 2019

Dlouho jsem přemýšlela, zda si koupit nové židle do kuchyně, nebo je nechat přečalounit. Prošla jsem nabídku židlí na internetu, ale nabídka mne neuspokojila a tak jsem si řekla, že židle nechám přečalounit. Měla jsem představu kostky, ale  klasická kostka v nabídce čalounických látek není -  asi už nejsou módní.  Nakonec se mi poštěstilo a koupila v čalounictví posledních pár metrů kostky. A tady je výsledek.



Procházka přírodou a pole fialová - jako by jsem se ocitnula v Provence. Jen místo levandule zde roste.... a já  nevím, jak se kytička jmenuje a co se z ní vyrábí, když se pěstuje ve velkém.




Při velkém úklidu jsem našla velkou keramickou mísu a tak jsem z ní udělala pítko pro ptáčky -  a  ještě několik jsem jich udělala z obyčejných podmisek. V těchto horkých letních dnech  je potřeba mít zdroj vody i pro naše ptačí kamarády. 



Děvčátka přeji vám krásné dny, i když zítra bude nejlépe pod slunečníkem někde u vody.

IVA

9 komentářů:

  1. Ivuško, moc tě zdravím a jen zírám - ta židle vypadá opravdu parádně! Jsi moc šikovná!
    Pítka pro ptáčky jsou opravdu nutná, jen trochu bojuji s umístěním, vše je kočkám, které se nám toulají i na zahradu nějak blízko a dostupné...
    Přeji krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Židle vypadá skvěle! Taky se snažím dávat pítka pro ptáčky, ale mám trochu též problém jako Helenka- nemám nic proti kočkám, ale...... :-)
    Hezké letní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko u nás kočky jen proběhnou, když nejsou psíci venku. Přeji ti krásné léto.

      Vymazat
  3. Ivo, židle vypadá skvěle. Kytička se jmenuje svazenka a pěstuje se kvůli včeličkám. Mám ji nafocenou v příspěvku "To nevymyslíš". A pítka letos také dávám, kde to jde.
    Přeji fajn léto. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši děkuji za název kytičky ve velkém množství je na ni krásná podívaná. Přeji ti krásné léto.

      Vymazat
  4. Ivčo, tak židle se moc povedly. To úžasná proměna. Svazenku si chci vysadit na zahradu, prý umí vytáhnout spodní vody. Tak to vyzkouším. Pítko nemám, ale mám sudy s vodou na zalévání. Musela bych je přimontovat na vysokou kovovou tyč. Kočku mám bohužel už jen jednu, ale je hájená sousedy široko daleko. Takového lovce, aby člověk pohledal.

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, svazenku si také příští rok zkusím zasadit. Voda je potřeba - co kdyby. Přeji ti krásné léto.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivu!!
    Posílám letní pozdravení!!
    Židle mají krásný nový "kabátek"!! to se moc povedlo.
    A kvetoucí pole do "lila"- to je nádhera.
    Pítko je moc fajn- zvířátka taky mají žížu♥
    Měj se moc hezky- užívej léta a hladím D+D s Barouškem...Jarka

    OdpovědětVymazat