O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 8. června 2019

Po roce jsem se znovu vrátila na Ukrajinu. Tentokrát soukromě, žádná cestovní kancelář nenavigovala mé kroky.  Navštívila jsem Karpaty horu Ilsa.  Krásné výhledy  a ticho kolem.






Vesnice jsou obklopeny pastvinami na kterých se pasou kravky. Všichni lidé z vesnice, kteří  mají krávu , ráno dovedou tu svojí
na pastvu a zde  má vždy jeden vesničan službu  a hlídá všechny kravky.Večer každá kravka jde sama domů a dojde až k těm svým vrátkám, kde žije.







Typický ukrajinský domek.



I takový, jak bychom řekli u nás billboard, byl postaven před jednou vesnicí. Jsou na něm fotografie a jména zemřelých ukrajinských vojáků z vesnice, kterou jsem projížděla.






Kostely, kterých je tu opravdu mnoho procházejí rekonstrukcí a kopule jsou zlaceny či v barvě modré.Nejvíce na renovaci kostelů přispívají věřící. Stát nedává nic.











Hlavní tahy silnic jsou pořádku, ale někdy na vedlejší silnici se můžete setkat i s takovým povrchem. Chce to dobrý odhad a zkušeného řidiče.







Taková byla moje letošní Ukrajina. Setkáte se zde s milými lidmi a s jejich velkou pohostinností.Jejich život je mnohem těžší než u nás, přesto jsou vstřícní a dobrosrdeční. 

Krásné léto plné zážitků a nových setkání vám všem přeje

IVA


12 komentářů:

  1. Muselo to být zajímavé cestování.Takové trochu jiné.Ráda jsem se na Tvoje fotky podívala a přečetla doprovodné větičky.
    Hezké dny!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, cestování bylo pěkné, chvílemi jako by jsí se vrátila v čase zpět.

      Vymazat
  2. Ivuško, děkuji za zajímavé fotky. jistě netradiční, ale moc hezká dovolená. Asi i proto ten návrat... Péče o církevní památky a silnice mi připomíná Krétu ...
    Měj krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ivy, díky, že jsi mě vzala s sebou prostřednictvím fotek. Tam se asi už nepodívám. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji - i tobě přeji příjemné pracovní dny.

      Vymazat
  4. Ivo, zajímavé místo a krásné fotky ukrajinské přírody. Tam se asi nepodívám, tak jsem ráda, že jsem mohla jít chvilku s Tebou.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, jsem ráda, že jsi se se mnou mohla projít. Jak ráda se já toulám s tebou.

      Vymazat
  5. Páni Ivuško, to musela být zajímavá dovča. Moc děkuji za nádherné fotky míst, které asi jindy neuvidím. I když jízdenek na Ukrajinu jsem už prodala moooc. Posílám mnoho pozdravů a měj se moc krásně.Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, třeba se jednou podíváš. I já tě moc zdravím.

      Vymazat
  6. Ivo, díky za fotky. Ukrajina je místo o kterém hodně slýchám, ale na dovolenou tam nepojedeme.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo!!
    Moc se mi líbí, že ses vrátila- určitě jsi toho chtěla vidět víc, co jsi vloni nestihla- a určitě sis to užila!!! Krásný večer Jarka

    OdpovědětVymazat