O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 8. prosince 2019

Druhá adventní neděle.

Letos jsem se vypravila na druhý adventní svátek na  krušnohohorské trhy.  Dvě malebná německá městečka, které se rozkládají v Krušných horách nás přivítala  komorní atmosférou.
Annaberg - zde se trhy rozprostírají na malém náměstí.








Hornické městečko Schwarzenberg, kterému si říká perla Krušných hor   a jeho lovecký zámek, který se vypíná nad městem. Trhy vedou z malého náměstí postranními uličkami přímo na zámeček, odkud jsou krásné výhledy na město. 















Stále ještě dokončuji výzdobu, jak venkovní tak i doma. Světýlka nesmějí chybět. Mám moc ráda, když v každém koutě něco svítí mihotá.






Druhá adventní svíce zapálena.






Přeji vám krásný adventní čas.

Iva

16 komentářů:

  1. Ahoj Ivanko, děkuji za krásné zprostředkování dění v tomto kraji, já nikdy v těch místech nebyla.Ale mají to tam pěkné! :-) Také obdivuji tvou vánoční výzdobu, já to trochu flákám...Měj krásný pohodový advent! Elli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli děkuji, opravdu tyto trhy byly vyjímečné, měli svoje kouzlo.

      Vymazat
  2. Ivuško, občas těmi městečky projíždím, líbí se mi i mimo advent. Vyzdobená musí být kouzelná, udělala si dobře!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem si Helenko říkala, že by stálo za to se tam vrátit i v jiném období. Je tam opravdu moc hezky.

      Vymazat
  3. Nebyla jsem v těchto místech. Ta městečka by se mi určitě líbila, zvláště teď když jsou vyzdobená.
    A i Ty máš hezky nazdobeno.
    Pohodové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ivy, krásné fotky. A krásně doba dekoruješ. Měj pěkné adventní dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Ivuško. Moc děkuji za návštěvu mého blogu a milý komentář. Máš tu hezké fotografie i obrázky.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo,tady tu oblast kolem Krušných hor vůbec neznám.Snad jediné hory,kde jsem nebyla.Krásné fotky si pořídila z adventních trhů.Já se teprve chystám na trhy do Mladé Boleslavi,v Turnově jsem je propásla.Děkuji za návštěvu.Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško děkuji i tobě za tvoji návštěvu. I tobě přeji krásné adventní dny.

      Vymazat
  7. Máš to krásne nazdobené Iva a ten výlet závidím. Ja zatiaľ nemôžem nikde, ani k lekárovi, nemám nikoho, kto by sa postaral o mamu, pokiaľ by som bola preč.
    Maj krásny adventný čas.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko starost o maminku je poslání. Moc tě obdivuji, jak to zvládáš. I tobě přeji krásný advent.

      Vymazat
  8. Ivuško, měla jsi krásný výlet. Klidná vánoční atmosféra v městečku je na obrázcích vidět. I Ty to máš doma nádherně nazdobené. M.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat