O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pondělí 16. prosince 2019

Vánoční pečení.

Tuto neděli jsem musela dohonit resty v podobě vánočního pečení.Byt provoněly perníčky a jejich vůně byla cítit i dneska po návratu z práce. 




Vyzkoušela jsem i máslové sušenky na které jsem si koupila v 
Pepcu  vykrajovátko s razítkem. Nejvíce se dařilo sněhulákovi, který  je i po upečení dobře vidět.


 A v OBI jsem  si koupila jsem nové ozdoby na stromeček. Škoda, že  měly poslední kusy, moc se mne líbila  zelená barva šištiček. 


Došlo i na darování šitých dárků.


Pomalu se nám blíží poslední adventní neděle, ač počasí nás spíše přesvědčuje o tom, že se blíží jaro. Zrovna dnes jsem shlédla na internetu kvetoucí sněženky. Snad se nám počasí vrátí do období jaké má  v tento čas být . Přeji vám hlavně poklidné adventní dny bez zbytečného stresu.
 Iva

15 komentářů:

  1. Ivuško, moc se mi líbí tvé předvánoční přípravy! Všechno vypadá skvěle, cukroví, dárky, i ty ozdoby, jen to počasí opět nějak nespolupracuje...
    Měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, pomalu se blížíme do finiše - hlavně v pohodě a klidu. Děkuji za tvoje zastavení u mne.

      Vymazat
  2. pečeníčko vyzerá super, ale tie šité darčeky hrajú u mňa prím!
    Krásne predvianočné dni!
    D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danielko děkuji i tobě za chvíle ztrávené u mne.
      Krásný vánoční čas i tobě.

      Vymazat
  3. Ivy, krásné tvoje předvánoční přípravy. Kochám se. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné přípravy.Moc zdravím a přeji ty nejkrásnější dny.Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, pěkně to chystáš v adventním čase. Sušenky i šité dárky jsou prima.Přeji klidné dny na další přípravy vánočních svátků. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Liebe Iva,
    deine Kekse sind so schön mit diesem Muster und die Dekoration ist mit so viel Liebe gemacht.
    Danke für deine lieben Worte auf meinem Blog.
    Dir und deinen Lieben eine wundervolle Weihnachtszeit
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elisabeth, vielen Dank für deine freundlichen Worte. Schöne Adventstage.

      Vymazat
  8. Ivo,máš pěkné cukroví.Na perníčky si netroufnu,nedokázala bych je ozdobit,třesou se mi ruce.Razítko na sušenky se mi moc líbí.Nenapadlo by mě,že v Pepcu něco takové najdu.Snad se tam zajdu podívat.Je pravda,že tam mají všechno možné.Šité dárečky jsou velmi inspirativní,co já toho návštěvou jiných blogů pochytím.Ivo,přeji ti krásnou poslední adventní neděli a krásné a pohodové vánoční svátky.Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuji. V Pepcu se opravdu najde kde co. I tobě přeji krásné adventní dny v kruhu rodinném.

      Vymazat