O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 26. července 2020

Polštářky.

 Avízované polštářky jsou hotovy. Trochu jsem si s nimi vyhrála a  šití  těchto polštářků  mne bavilo.










Léto je čas výletů a tak další výlet byl do obce Ostrá, kde se nachází Botanicus - středověká vesnice. Ve vesničce se můžete seznámit s jednotlivými řemesly  a i zakoupit jejich výrobky. Já jsem se moc těšila na jejich bylinkovou zahradu, protože jsem zde byla naposledky  asi před necelými dvaceti lety a bylinková zahrada  byla v začátcích. Dnešní zahrada je na 22ha a naleznete zde zahradu klášterní, bylinnou, orientální, kuchyňskou.  Byla jsem zahradou okouzlena, bylo co obdivovat, poznávat  i ovonět.  A tak malé nahlédnutí.











Krásné léto  ♥
         Iva

24 komentářů:

  1. No tak to je teda mistrovské dílo ty polštářky!!! Moc se mi líbí :-) Krásné léto i tobě Ivo! Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko děkuji. I tobě přeji krásný letní čas.

      Vymazat
  2. Ivo, polštářky se Ti moc povedly, krásná práce. A bylinková zahrada v Ostré je úžasná, musím se podívat do map, kde že to vlastně je. :o)
    Přeji hezké léto. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo ty jsi velká cestovatelka věřím, že se do Ostré podíváš.

      Vymazat
  3. Ivo, polštářky se Ti moc povedly, líbí se mi motivy na látce.
    Výlet do středověké vesnice by se mi líbil, škoda, že to je od nás daleko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko třeba někdy zavítáš. V našich zeměpisných šířkách, nic není daleko.

      Vymazat
  4. Ivo,polštářky se mi moc líbí,je to můj styl.Vyhrála jsi si opravdu s něma.Také jsem si šila minulý týden polštářky do obýváku,dlouho jsem sháněla látku,co jsem chtěla.
    V Ostré jsme byli,je to tam krásné a voňavé.Kousek bydlí moje nejmladší sestra.Taky bych se tam zase ráda podívala.Nádherné fotografie jsi pořídila.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško v Ostré je opravdu krásně. Děkuji za pochvalu.

      Vymazat
  5. Krásne sú a precízne vypracované, super!
    Aj záhrada je poklad!

    OdpovědětVymazat
  6. Ivy, ty polštářky to je nádhera!!! Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivuško, ty polštářky jsou úžasné!
    Ráda jsem se podívala na fotky z Ostré, byli jsme tam před spoustou let...
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HELENKO třeba si někdy návštěvu zopakuješ jako já. Měj krásný víkend.

      Vymazat
  8. Polštářky jsou moc hezké a výlet jakbysmet!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko děkuji za tvoji návštěvu. I tobě krásný víkend.

      Vymazat
  9. Preciosos cojines y preciosas fotografías!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Polštářky se ti moc povedly.....jsou to moje barvičky)))A v Ostré jsem byla naposled taky asi jako ty...utíká to. Je čas na další návštěvu. Díky za připomenutí. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi opakovací návštěva stála za to. Určitě si udělej
      znovu výlet.

      Vymazat
  11. Ivo, polštářky jsou moc pěkné. I výlet do Ostré byl úžasný zážitek. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi šikovná a vybrala jsi skvělý materiál, barevně lahodí oku. Na mých polštářích se vyvalují kočičáci, ti by tuhle milou změnu jistě ohodnotili pozitivně :-)
    Krásné letní dny, s květy, vůněmi a radostí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi kočičáci na polštářích musejí být bezvadní, ale v mé psí domácnosti by se neuchytili. To by mne ta moje smečka dala. I tobě přeji krásné dny.

      Vymazat