O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 22. srpna 2020

Vánoční šití dalších bloků pokračuje. Tvoření bloků mne baví ač parné léto a na Vánoce  zatím není pomyšlení.


Na zahrádce se urodilo a rajčatový salát s bazalkou mám moc ráda.



Magnolie mne ukázala,  co  od ní mohu čekat příští jaro.





Dnešní výlet na Hrad Houska,  který leží  ve východní části Kokořínských lesů a je opředený tajemstvím. Houska dodnes patří k nejlépe dochovaným hradům Přemysla Otakara II .
Kronikář Hájek z Libočan zaznamenal k roku 878  legendu v níž se praví, že na místě, kde dnes stojí Hrad houska, byla průrva z níž vylézali démoni, kteří škodili okolnímu obyvatelstvu.




Na místě průrvy stojí hradní kaple byla zbudována ve 13. století a má zamezit vstupu zlým silám.





Srnec - parukář a pískovcová skála. která  je součástí interiéru hradu.



Krásná řemeslná práce kováře.







Výlet se vydařil, v okolí zámku je krásná příroda a tak musel přijít odměna návštěvou  Pivovaru v Lobči.


Mějte se moc hezky a užívejte léta.
  Iva




22 komentářů:

  1. Ivo, hrad Housku neznám a jsem ráda, že jsem se tam prostřednictvím Tvých fotek mohla podívat. Je tam moc hezky.
    Líbí se mi vánoční vyšívání.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Kokořinsko je nádherná oblast. Jezdíme tam rádi a často.
    Obdivuji vánoční tvoření.
    Hezké dny přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi máš pravdu - v Kokořínsku je pořád co obdivovat.

      Vymazat
  3. Ivuško, obdivuji vánoční tvoření, krásnou zahradu!
    Na Housce jsme byli před mnoha lety, byl tam jarmark a moc hezký, rádi na to vzpomínáme...
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko - děkuji - pomalu se chystám na vánoce, ale tvoření mne jde pomalu.

      Vymazat
  4. Ivy, krásně tvoříš už vánočně. Na Housce jsme byli asi před čtyřmi lety a moc se nám tam líbilo. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Prima výlet. Já tam nikdy nebyla. A o vánočním tvoření už taky začínám přemýšlet. To Tvoje se mi líbí.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko děkuji - ať se ti daří při vánočním tvoření.

      Vymazat
  6. Houska je pěkný hrad, byla jsem tam před lety a líbilo se mi tam

    OdpovědětVymazat
  7. Ivko, hrad Houska vůbec neznám, tam jsem nikdy nebyla. Asi mám co dohánět :) A vánoční tvoření máš moc pěkné :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Rajčatový salát se v horkém létě skutečná delikatesa a tak bych raději to vánoční tvoření, byť krásné, ještě nechala chvíli spát :-)
    Ono už s nelibostí přijímám krácení světelné pohody.
    Kouzelné výletování a krásný zbytek prázdninových dní !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš Simi a já se pomalu začínám těšit na podzim a na světýlka, které ho provázejí.

      Vymazat
  9. Ivy,jsi na tvoření moc šikovná.Však to uteče a budou vánoce.Rajčata doma mají úplně jinou chuť,jak v krámě.Mně dají občas mladí.Na hradě Houska jsem byla s vnučkama a držely se mě jako klíště.Četly jsem si předtím o něm,že tam straší.I mně bylo divně.Hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško rajčata ze zahrádky jsou vońavá a opravdu jinak chutnaji.

      Vymazat
  10. Ivuško šikulko... obdivuji tvé tvoření. Kdo je připraven ...i já už potají jednu deku mám umotanou😊 A hrad Houska máme moc rádi, i když už mnoho let jsme ho nenavštívili.
    Posílám mnoho pozdravu a krásné dny ti přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko - děkuji. Vidím, že už ji pomalu na Vánoce připravena.

      Vymazat
  11. Ivo, na Housce jsme byli loni, líbilo se nám... Tvé vánoční tvoření mě připomíná jak čas letí. Úroda i zahrádka je pro radost.
    Měj hezký víkend. J.

    OdpovědětVymazat