O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 19. prosince 2020

Perníčky.

´Byla to fuška. Napekla jsem perníčky ze dvou dávek -  první dávka a váleček těsta, který z toho vzešel mně přišel malý a tak jsem přidělala ještě jednu dávku. Při pečení mne to tak nepřišlo, ale dneska má ruka upadala, ale dílo dokonáno. Koupila jsem si i tubičky s barevným sněhem a trošku perníčky rozveselila barvou  v tomto období, které je šedivé a ani dopolední procházka po Staroměstském náměstí  to nesrovnala. Je to  zvláštní -  krásný vánoční strom,  ale chybí stánky, svařák a hlavně lidé, kteří se veselí, povídají a zpívají koledy. 















Ale přesto  všechno - těšíme se na Ježíška. ♥





Mějte se moc hezky a opatrujte se.

 IVA


9 komentářů:

  1. Ivy, ano letos je divný rok pro nás všechny. Perníčky máš nádherně nazdobené. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, perníčky se na nás smějí. Prahou jsme prošli již setmělou od Pohořelce dolů. Užívala jsem si světýlek.
    Přeji krásnou čtvrtou adventní neděli a nejen tu. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuško, perníčky máš moc krásné!
    Atmosféra v městech je podivná, vlastně smutná. O to víc se snažíme doma.
    Přeji krásnou poslední adventní neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem kromě cukroví pekla perníčky.Hezky jsi ty Tvoje ozdobila. Předvánoční atmosféra je letos taková jiná. Ale Vánoce prostě budou.
    Příjemnou čtvrtou adventní neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, máš moc pěkné perníčky. Letos na přání syna máme jen bez zdobení.
    Hezkou adventní neděli přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo,perníčky máš krásně nazdobené.Jsou to úplná umělecká díla.Náměstí měst teď krášlí jenom osamělé vánoční stromky,co naděláme a o to více se musíme snažit,aby se ta divná nálada k nám domů nedostala a měli jsme Vánoce hezké,jako roky před tím.
    Měj pěkný večer

    OdpovědětVymazat
  7. Ivko, perníčky se vám moc povedly :) My je nazdobit nestihli, snědli jsme je moc rychle :o)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Ivo, perníčky máš krásně nazdobené. Také mi chybí trhy na náměstích a setkávání s přáteli. Věřím, že příští rok bude lépe.
    Přeji Ti pohodové Vánoce a hlavně hodně zdravíčka. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Ivo, paráda. Perníčku jsou krásné a adventní Prahu závidím.
    Přeji krásné vánoční svátky a lepší rok 2021 ve zdraví. Jitka

    OdpovědětVymazat