O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 13. prosince 2020

 Krásnou třetí adventní neděli - již stříbrnou. Upečená tvarohová štola, která je každým rokem předzvěstí štědrovečerní vánočky. Třetí adventní svíci budu zapalovat se soumrakem.   Za chvilku jedeme pro stromeček - snad i letos to bude naše tradiční borovička.















Přeji vám  děvčátka,   krásné sváteční odpoledne.

                                                                                  Iva

10 komentářů:

  1. Krásnou třetí adventní neděli. Štolu jsem ještě nepekla. Vánočku peču pravidelně. Pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji krásnou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný nedělní večer i tobě, Ivuško!
    Letos jsem štolu ještě nepekla, většinou jsem je nosila na adventní návštěvy, což letos odpadá... bohužel!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, štola vypadá skvěle, tu si dokážu představit zítra k snídani. :o) Nikdy jsem ji nepekla, ale vánočku peču pravidelně.
    Přeji krásný adventní čas. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, krásnou třetí adventní neděli i tobě. Štolu zatím nemám upečenou. Doufám, že to stihnu, letos je to s časem nějak náročné.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Štolu jsem nikdy nepekla :-), vánočku to ano.
    Klidné adventní dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo,štolu mám moc ráda,ale dlouho jsem ji nepekla.Budu péct před vánoci vánočky,jinak už mám napečeno.A stromeček ustrojil dnes manžel,tak už svítíme.
    Měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
  8. Auch dir noch eine wundervolle Adventszeit. Dein Christstollen sieht sehr gut aus.
    Liebste Grüße
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
  9. Ivy, nádherná štola. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Štolu mám moc ráda naučila jsem se jí do maminky a tak v této tradici pokračuji i já. Děkuji vám děvčátka za vaše komentáře a přeji krásné dny. Iva

    OdpovědětVymazat