O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 17. října 2021

 Něco málo ode mne: čas dýní mám ráda, nejen jako dekoraci, ale i moc ráda z nich vařím. Zkouším nové recepty a jsem rozradostněna, že mé dýně jsou mé výpěstky, kterým se letos dařilo - což nemohu říci o rajčatech, které chytly plíseň, pár okurek se také urodil a co ještě rostlo na jedničku byly cukety. Ale této zelenině se daří všude - však to znáte. Uvařila jsem si rizoto a  trošku jsem si jej i pro oko nazdobila.




Poslední květy na zahradě - řeřicha stále kvete a chryzantéma zdobí můj stůl. Je to jedna z posledních květin, která zdobí zahradu.



Nastává čas návštěv kaváren a o to intenzivnější než v létě. Počasí k tomu prostě nabádá.  Budete-li mít cestu do Prostějova, doporučuji vám navštívit kavárnu FORHAUS. Kavárna se nachází v domě židovského obchodníka Veitha Ehrenstamma, který byl jedním ze zakladatelů textilního průmyslu v Prostějově. Celý dům je citlivě zrenovován včetně interiéru kavárny.  V kavárně vaří výbornou kávu a obsluha byla velmi příjemná. 







Tak to byla ještě jedna letní vzpomínka. Přeji vám blogerečky krásné,  barevné, podzimní dny.

Iva


12 komentářů:

  1. Ivuško, děkuji krásný podzimní pozdrav od vás a skvělý tip.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo,máš krásné výpěstky ze zahrádky.Chryzantémy jsou květy podzimu,mám je také ve váze,ale kupované.
    Kavárna přímo láká k posezení,uvědomila jsem si,že jsme si s kamarádkama nebyly už dlouho nikde posedět.
    Měj hezké podzimní dny

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, pěkně si užíváš podzimní dny. Zahrádka potěší kvítky i úrodou. Kavárna je moc zajímavě upravená. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, krásné ohlédnutí. V té kavárně bych si s chutí dala kávu, je tam moc hezky.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. Chutný příspěvek a ta kavárna!!! Prostě vše podle mého gusta🙂
    Hezké dny Ti přeji Ivo!

    OdpovědětVymazat
  6. Dýním na jídlo, jsem na rozdíl od dýní na okrasu nepropadla. nějak mne to nenadchlo....Kavárna vypadá velmi útulně a příjemně....

    OdpovědětVymazat
  7. Hezká vzpomínka a ta kavárna ! Super, tam by se mi taky líbilo.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Ivo, zdravím. Já mám dýně ráda - na jídlo i na okrasu. Kavárny navštěvuju často a ráda celoročně a ta Tvoje vypadá moc útulně ! Měj hezké podzimní dny. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ivo, moc hezké fotky. 👍👍 Dýním se opravdu dařilo.
    A rajčata? Trochu jsem jim pomohla, když jsem je před výsadbou máčela do chytré houby Pythium oligandrum. Vydržely dlouho, ale po deštivém a chladném srpnu se začala v září plíseň také projevovat.
    Kavárna v Prostějově působí milým dojmem, je to spousta let, kdy jsem v Prostějově byla. Můj muž má z části předky z Moravy a v Prostějově žili příbuzní.
    Měj hezké podzimní dny. 🍀🍁

    OdpovědětVymazat
  10. Ivy, pěkné fotky. Já teda dýně moc nemusím, ale rizoto máš krásné. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám děkuji za milé komentáře a přeji vám krásné podzimní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Ivo, krásné fotky z kavárny, tam by se mi také líbilo. Z dýně dělávám jen polévku, ta mi chutná, ale rizoto nevím, nevím. :o)
    Přeji hezký sváteční večer. D.

    OdpovědětVymazat