O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 26. září 2021


Prázdninové dojíždění do práce přívozem, bylo letním zpestřením .. Skoro celý srpen byl zavřený Vyšehradský tunel a tak má cesta do práce  na  palubě parníku byla taková prázdninová, relaxační a každý  cestující si vychutnával výhledy, které se mu naskytli. 































Čas dýní nastal a tak první dýňová polévka - musím napsat, že dýně nikdy nezklamou - úroda pokaždé zaručená a poslední květy na zahradce. 



Milé blogerečky, mějte příjemné podzimní  a sluneční dny.
 
                                     Iva

9 komentářů:

  1. Ivuško, věřím, že měsíc cestovat do práce parníkem muselo být romantické!
    Dýňovku jsem letos ještě nedělala, ale už se na ni chystám :o)
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Přímo luxus, plout do práce parníkem 😊
    Krásná úroda a hody.
    Hezký podzim Ivo!

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, zdravím. Jů jezdit do práce parníkem... Tak to je paráda ! Dýňovou polívku milujeme, taky ji dělám, letos už asi třikrát. Měj se moc hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo,to je paráda jezdit do práce parníkem.Krásně jsi vodní cestu nafotila.
    Dýňovou polévku jsem dělala několikrát.Mám ji moc ráda a jí ji dokonce i manžel.
    Měj hezké podzimní dny

    OdpovědětVymazat
  5. Ivy, tak to byla příjemná změna, viď? Jezdit do práce parníkem. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, no to by se mně tak líbilo, do práce lodí. Já běhám pěšky. Běhám, protože většinou nestíhám :-)
    Měj krásný podzim, Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, cestování lodí do práce je úžasně romantické. Krásně jsi cestu z vody zdokumentovala. 👍👍👍
    Měj prima dny. 🍂👍

    OdpovědětVymazat
  8. Cesta do práce co vypadá jako dovolená.To je paráda! Měj se krásně!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  9. Děvčátka - děkuji. Cestování parníkem bylo úžasné.♥

    OdpovědětVymazat