O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pátek 10. září 2021

 Od posledního příspěvku utekly skoro dva měsíce a tak začnu, tak trochu po zpátku. Prázdniny utekly a už si užíváme babí léto. A protože jsem se  přes léto snažila a pár  výletů jsem si užila, chci vás pozvat na sever Čech do Úštěku. Řekla bych, že sever naší země je tak trochu opomíjen  a tak jsem si řekla, že to trochu napravím. Navštívila jsem  krásný Levín a potom  i Úštěk. Je to městečko z malým historickým jádrem z mnoha zachovalými pozdně gotickými měšťanskými domy.  






O vznik ptačích domků se zapříčinili italští dělníci, kteří k nám přišli stavět železnici.






V Úštěku je i soukromé muzeum panenek, které jsem  ráda navštívila a nočníček zde zobrazený jsem právě takový měla i já -  jako malá holka. 


Květinové truhlíky nakvetly a naše Dášenka se také chtěla vyfotit. 



Tak to byl můj červenec. Mějte blogerečky krásné dny.

                                                           Iva

10 komentářů:

  1. Ivuško, vydala ses moc hezkým směrem. V Úštěku jsem ještě nebyla a doufám, že se mi to brzo podaří.
    U panenek si byla jistě jako v ráji 😀!
    A chválím parádní truhliky.
    Mej hezké dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ivy, měla jsi zajímavý červenec. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, Úštěk a nejen ten bych ráda navštívila, lákají mě ptačí domky a spoustu dalšího.
    Hezký víkend měj. J

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo,krásné fotky a děkuji za připomenutí.Byli jsme v Úštěku v srpnu.Chtěla jsem se podívat,jak se změnily ptačí domky po hodně letech,kdy jsme je viděli poprvé.Podle fotek soudím,že tam nebylo tolik aut,my totiž neměli,kde zaparkovat a tak mě manžel vysadil a nakonec se jedna paní slitovala a nechala ho stát dvě hodinky pře jejich výjezdem,než se vrátí manžel.V Úštěku se nám moc líbilo.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, krásný výlet. Ptačí domky jsem už viděla na několika blozích a škoda, že je od nás Úštěk tak daleko. Chtěla bych je vidět naživo. Určitě bych se zašla podívat i do muzea panenek.
    Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Ptačí domky jsou opravdu zajímavé stavby, jednou bych je také chtěla vidět. Krásně ti kvetou, nebo kvetly, truhlíky.
    Ivo, přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, ptačí domky jsou úžasné. A panenky bych si ráda pochovala, nebo aspoň prohlédla. Hezký výlet s Tebou. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Květiny jsou krásné a Dášenka ještě víc! :)

    blog Style of Ejmi | Instagram

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké a zajímavé město. Určitě jsi si užila i výstavu panenek😉.

    OdpovědětVymazat
  10. Děvčátka, děkuji vám za milé komentáře. Tento kraj je tak trochu zapomenutý a myslím si, že je úžasné jej začít objevovat.

    OdpovědětVymazat