O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

středa 14. července 2021

 Nedělní odpoledne jsem strávila s vnoučkem  na vyhlídkové jízdě historickou tramvají č. 43. Tramvaj vyjíždí z vozovny Střešovice k Planetáriu Praha a odtud se vrací přes Malostranskou, Královský letohrádek zpátky do vozovny Střešovice.  Výlet se nám vydařil,  vnouček byl nadšený. 




Na zahradě mne  vykvetly  krásně tyto růže, které jsem kdysi koupila od Starkla. Růže nikdy takto bohatě nekvetly a tak mne letos překvapily.  


Pekla jsem moravské  koláče, ale bohužel než jsem stačila nafotit konečný výsledek, tak už byly snězené.  



Tak to jsou moje letní střípky. Přeji vám všem pohodové a krásné léto a děkuji vám za vaše milou návštěvu.
             Iva




15 komentářů:

  1. Ivo, zdravím. Jízda historickou tramvají by se líbila i mě...To jezdí nějak pravidelně nebo to byla nějaká mimořádná akce? Růže je krásná, koláče určitě výborné, vypadají na to. Užívej léto. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, vyhlídkové jízdy by měly být do konce srpna. Jinak najdeš na https://www.dpp.cz/zabava-a-zazitky/historie-dpp/historicka-linka-c-41

      Vymazat
  2. Já jen koukám, jak vnuk vyrostl. Já myslela, že ještě vložíš kočárek a zatím by mohl brzo vnuk, řídit tramvaj😁😁😁

    OdpovědětVymazat
  3. To musela být jízda! Už máte velkého kluka!
    A po výletě koláček - vypadají skvěle i ještě neupečené!
    Ivuško, užívej si krásné letní dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ivy, ta jízda tramvají to musel být zážitek. Líbila by se i mně. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, hezky si užíváš léto. Jízda tramvají se vnoučkovi určitě moc líbila. Koláče vypadají náramně a určitě byly výborné. A růžička moc potěšila mně, milovnici růží.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo,tak to si umím představit,jak byl vnouček z takové jízdy nadšený.Dobře se pamatuji,jak jsem chodila často s vnoučatama pozorovat mašinky na nádraží.Tramvaje u nás nemáme.Růžičky máš moc krásné a koláčky lákavé.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ivka, prosim napis mi na moju mailovu adresu, :) dakujem

    OdpovědětVymazat
  8. Ivo, jízda historickou tramvají musela být zážitek. U nás má na podzim začít jezdit vyhlídkové jízdy Slovenská strela. Už se na to těším.
    Nedivím se, žes nestihla koláče vyfotit. I tak vypadají lákavě.
    Měj se krásně!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  9. Takový výlet by se nám taky líbil. A koláče též ))))

    OdpovědětVymazat
  10. Ivo, krásné letní střípky. Výlet se vydařil a ty růže jsou nádherné. Koláč bych si dala zítra k snídani. :o)
    Přeji hezké léto. D.

    OdpovědětVymazat
  11. Ivuško nádherné střípky 💙💙
    A ty koláče..hned bych hřešila. Posílám mnoho pozdravů a krásné dny ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  12. Děvčátka, děkuji vám za milé komentáře. Opravdu roste vnouček jak z vody a je s ním čím dál tím více radosti.
    Mějte krásné dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  13. Ivo, podobnou růži mám taky. Jmenuje se Leverkusen, myslím. Kvete 2x a vždy bohatě.
    Pěkný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  14. Takový výlet starou tramvají se vnoučkovi určitě moc líbil, to nezažijí každý den. Růže jsou nádherné a koláč bych si nabídla hned. Přeji i krásný srpen a zdravím 🌞

    OdpovědětVymazat