O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

středa 16. června 2021

 Dneska k obědu byl smažený květák, miluji ho a v tomto dnešním vedru  byl výtečný. Porcelánová  mísa s fialkami je po mojí babičce. Vždy když jsme  k ní přijeli v něm servírovala okurkový salát a jak chutnal. 


V sobotu jsme si dovezli nového parťáka - z útulku až ze Slovenska. Pejska nám dovezli do Brna, kde jsme si ho převzali. Je to dvouletá špagetka se vznešeným jménem - aspoň tak mne to připadá: Boldizsár - jméno jsme mu nechali, už byl na něj zvyklý. A tak máme nového člena rodiny,  do kterého jsme se  hned zamilovali ♥




Pergola byla letos opět obsypána květy plaménku.




A na zahrádce se střídají barvy a květy - je pořád co obdivovat.



Máme u nás i nového ptáčka zvonohlíka zahradního. Nikdy jsem ho u nás na zahradě neviděla - až letos.


Je zajímavé, že celou zimu  ani na jaře u nás drobné ptactvo nebylo, jen samé vrány, holubi a občas kosáci. S přibývajícím teplem  všichni velcí ptáci odlétli a  konečně se k nám vrátili vrabci, sýkorky  a rehek domácí, který pěkně klapá zobákem.  

Tak to jsou mé malé radosti. Moc vás zdravím blogerečky a přeji krásné a příjemné dny.
 Iva


13 komentářů:

  1. Ivuško, tedy ten květák bych si dala, mňam!
    Máte krásného parťáka, u vás mu bude dobře, určitě je už teď milovaný! bez pejska to prostě nejde, viď.
    Přeji krásné letní dny plné psí lásky a ptačího štěbetání...
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, zdravím. Tak to vezmu popořádku. Mísa s fialkama je moc hezká, květáku to v ní sluší. Pejsek- nový člen rodiny, tak ať vám dělá samou radost. A s ptáčky to máme podobné, k nám poslední dva roky v zimě moc nelétali, zato teď je na zahradě v krmítku velký provoz. Měj se hezky.Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, smažený květák mám ráda. Obdivuji krásnou mísu po babičce. Také mám jednu schovanou, na ni dávala babička buchty a ty byly, mňam...Líbí se mi váš nový kamarád, určitě mu bude u vás dobře. Klematis je nádherný. Snacha si letos koupila dvě sazeničky, tak doufám, že jí hezky porostou a pokvetou.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, krásné fotky s letní náladou.👍👍👍 Smažený květák já také můžu, ovšem v tomto období miluju nové brambory s tvarohem. Mám to tak od dětství, kdy jsem se klidně zřekla i řízku ve prospěch tvarohu. Pro zbytek rodiny jsem byla divná, ale prostě já tuhle kombinaci miluju.
    S dekorem fialek mám jeden talíř, také už od dětství, ten jsem dostala jako odměnu za sběr. Beru ho jako památku starou víc než 60 let. Je v tom kus nostalgie. Později jsem koupila na burze ve Vysočanech dva hrnečky, ale z těch běžně pijeme odpolední kávu.
    U nás stále vládnou straky, takže drobné ptactvo je tu stále vzácným úkazem. Loni jsem koupila ptačí pítko, ale ještě jsem tam nikdy ptáčka neviděla.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Květák mňam a ten pejsek tak ten je nádherný a určitě spolu zažijete hodně lumpáren ♥♥♥ zdravím.Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Obalovaný květák máme také rádi,bude zítra,dnes jsem si ho koupila.V tomhle horku raději zeleninu,než maso.
    Pejsek je krásný a jste moc hodní,že jste si ho vzali z útulku.Bude se mít u vás dobře.
    Mísa po babičce je krásná,já mám po své porcelánové hrníčky a džbány.
    Mně chodilo na krmítko v zimě ptáčků hodně,teď na pitko skoro nikdo,ale nejsem pořád u okna a tak možná ani nevím.
    Ivuško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, pejska jste si vybrali krásného, tak ať s ním zažijete plno báječných dní, radosti a žádné velké starosti.
    Květákové řízky bych si dala, ale doma bych je jedla jen já. :o)
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Ivo, jako přes kopírák ... květák jsme měli v sobotu i s okurkovým salátem. A plamének po pergole roste a kvete jako divý. Česneky už odkvétají, jen toho ptáčka nemáme. Kosáci všechno odeženou.
    Měj pěkné pondělí. Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Klasika ...vzpomínky na prázdniny u babičky, obalovaný květák s novým bramborem a okurkovým salátem ...krásná vzpomínka na celý život!
    Tento opeřenec je naším častým hostem na krmítku😊
    Hezké dny Ivo☀️

    OdpovědětVymazat
  10. Smažený květák a nové brambory, to je taková dobrota...
    Přeji hezké dny, Ivo. J.

    OdpovědětVymazat
  11. Děvčátka, děkuji vám za přání k našemu novému členu rodiny.I on vám děkuje ♥ Přeji vám krásné letní dny, plné pohody, nových zážitků a výletů. Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Ivy, krásného mazlíčka jste si pořídili, to bude pořád radosti. Smažený květák miluju, měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
  13. Boldizsár se na zahrádce moc pěkně vyjímá. Ať se mu dobře daří. Moc se mi líbí ta miska - i s obsahem :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat