O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 13. března 2022

Když hvězdy září

V nové budově Národního muzea probíhá výstava - Když hvězdy září. Výstava připomíná známé slavné, ale mnohdy již zapomenuuté hvězdy českého divadelního umění posledních dvou století. A tak malá pozvánka pro vás, třeba jen virtuální k potěšení.


Výstava na mne dýchla starými časy. Přeji vám klidný pracovní týden. Iva

11 komentářů:

  1. Ivuško, moc děkuji za fotky a tip. Snad se mi povede vidět výstavu na život. Podle fotek bych byla nadšená!
    Přeji pokud možno hezké pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě bych si výstavu užila. Už jen z fotek je mi to jasné.
    Díky za ně!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Omlouvám se, mobil mi komentář doslova zmastil a tak píší nový...Ivuško, děkuji za krásné fotografie a procházku výstavou. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to musí být opravdu parádní výstava, ježiš, ale jsem už pamětník, protože mnohé pamatuji na vlastní kukadlice z reálu nebo her a seriálů, anebo z filmů pro pamětníky...

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že se mi podaří ji navštívit. Díky za upozornění☀️

    OdpovědětVymazat
  7. Ivy, díky za reportáž z výstavy. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  8. Ivo, tak to je výstava podle mého gusta ! Moc se mi to líbí, děkuju. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Taková výstava nemá chybu, a při její návštěvě se musí vybavit hodně vzpomínek. Pro mne je to už nedostupné, škoda:

    OdpovědětVymazat
  10. Ivo, o té výstavě nevím, ale moc děkuji za tip. Určitě se zajdu podívat. Ve čtvrtek jdeme s kamarádkou dopoledne na veřejnou generálku do Divadla Radka Brzobohatého, tak to je na výstavu jenom skok. Přeji hezké dny, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám děkuji za komentáře a přeji vám hezký nadcházející týden. |Iva

    OdpovědětVymazat