O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pátek 25. února 2022

Jak smutné je číst tento zápis v památníčku prababičky. Jak těžké muselo být napsat toto věnování. Dějiny se bohužel opakují a svět se nepoučil. Komu padne na bedra tíže války jsou obyčejní lidé. Jsem v myšlenkách s s národem Ukrajiny, které prochází touto těžkou zkouškou.

11 komentářů:

  1. Ivo, také je mi smutno z toho, co se kolem děje. Válku nechce nikdo. Je to šílené.
    Smutné věnování, snad se ve šťastnější době sešli.
    Klidný víkend přeji. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, také mám velkou obavu z budoucnosti. Žádný normální člověk válku nechce. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem od pondělí byla docela ve stresu.Nad námi bydlí manželé Ukrajinci,ale už spousty let a v pondělí se vypravili na Ukrajinu pro pani maminku.Chtěli být co nejdříve zpátky,hlídala jsem jim kočičku.Do toho Rusové Ukrajinu napadli.Ozvali se mi včera v noci,že jsou už na našem území.Oddychla jsem si a dnes mi vyprávěli,co se tam děje.Hrozně soucitím s těmi lidmi tam a je mi líto dětí,které nevědí,co se to vlastně deje.
    Válku normální lidé nechtějí.
    Ivo,měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že jsou mezi lidmi tací, kterým jde o vlastní ego na úkor cizích životů!
    Teď je to Ukrajina a kdo bude následovat?

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, zítra mi přijedou tři malé vnučky na týden na prázdniny a tak jsem ráda, že se s nima potěším. Protože to je hrozné, co se děje a svírá mě úzkost, co bude... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nechápu a ani nechci. Šílenství a zkáza...
    Ivuško, měj pokud možno příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ivy, tohle nechápe nikdo. Jeden člověk vládne životům na celém světě. Nebo je aspoň ovlivňuje. Pokud možno klidný den.

    OdpovědětVymazat
  8. Ivo, je to hrozné. Nemůžu se z toho nějak vzpamatovat. Kolik nevinných lidí jeho rozmar zaplatí životem a kolik se zničí domovů...Je hrozné, že člověk něco buduje a jeden další mávnutím prstu obrátí lidem v celé zemi život naruby a zažene je zase do bídy a utrpení. Přeji Ti klidné dny hlavně ve zdraví a já mám největší přání, aby to neštěstí a hrůzy co nejdříve skončily.

    OdpovědětVymazat
  9. Ivo, tahle doba je příšerná, je mi lidí na Ukrajině líto. Pořád nemůžu pochopit, jak je možné, aby vinnou jednoho šílence bylo na světě tolik zničených životů. Pořád doufám, že se situace změní. Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  10. Ivo, to člověka úplně mrazí, když to čte. Doufám, že se ve zdraví sešli. Manželovi se v první světové válce ztratil pradědeček. Padl asi někde v Itálii, nikdy se už rodina nic nedozvěděla.
    Posílám pozdrav. Jitka

    OdpovědětVymazat
  11. Tak náš pradědeček se vrátil. Byl to jeden z těch šťastných konců. Zatím jak vše pokračuje, dosud není vidět konce tunelu, ale chci věřit tomu, že bude zase lépe a situace se změní. Děkuji vám za vaše komentáře a pokud možno klid v duši, ten je nyní potřeba. Iva

    OdpovědětVymazat