O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 20. února 2022

Slavili jsme doma narozeniny a tak jsem upekla narozeninovou bábovku. Citrónovo - maková, tato kombinace mne moc chutná a musím napsat, že nejen mně.
V mém oblíbeném časopise, který si kupuji každý měsíc jsem se dozvěděla:
Chybička se někdy vloudí, třeba tam mělo být napsáno středověký. Od kamarádky jsem několik let nazpátek dostala čtyři látkové panely. A tak jsem jí z jednoho ušila polštář. Byla z něj překvapená a už si ani nepamatovala, že by mi něco dávala.
Tak to jsou mé malé radosti v této prapodivné době. Mějte se hezky a děkuji vám za vaše milé komentáře. Iva

8 komentářů:

  1. Ivo, bábovka vypadá zajímavě a určitě byla výborná a polštář je moc pěkný. Jsi šikulka. Přeji ti krásný večer a pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivy, malé radosti si musíme dělat asi bez ohledu na dobu. Zpestřuje to život. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  3. No, škoda, že to není pravda - Loket mám fakt hodně daleko, jako středočeský by mi byl blíž :o)
    Bábovka vypadá skvěle a ten polštář - ach!
    Ivuško, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Bábovku máš mnohem hezčí nežli byla teď na víkend ta moje.
    Nepamatuji, kdy se mi to stalo naposledy, ale tentokrát ne a ne vyklopit, takže jsme měli takovou přetrženou zříceninu.
    No, ale na dobré chuti ji to zřejmě neubralo, protože i tak se zakrajovalo a zmizela brzy. :-)
    Polštářek je moc hezký.
    Klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Nejen dobrá, ale i hezká sladká tečka!
    Vidím, že ani tvůj stroj nezahálí! 👍

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, tuto kombinaci citronovo-maková neznám, ale určitě chutná skvěle. Polštář je opravdu povedený, jsi šikovná.
    Přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, zdravím. Bábovku bych si hned dala, vypadá dobře. A polštářek, ten je ještě lepší! Moc se mi líbí. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak teda ta bábovka? Ta vypadá fakt skvěle. Já jakožto chlap, co si vaří sám, občas taky peču. Ale prostě jen takové ty klasiky. A hlavně to musí být rychlé. :-D Hodně receptů nacházím třeba tady. To je fakt super web s inspirací. Navíc si myslím, že třeba maminy s dětma tam najdou taky další inspiraci na tvoření a tak.

    OdpovědětVymazat