O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pondělí 21. února 2022

Smutná zpráva.

Milé blogerečky děkuji vám za rozloučení s Růženkou. Bude nám ona a její milé komentáře chybět.♥

9 komentářů:

  1. Se slzami v očích čtu tuto zprávu. Růženko, budeš nám chybět. Upřímnou soustrast rodině.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivy, nemůžu tomu uvěřit. Často si píšeme emaily a zprávy, panebože je to pravda? Byly jsme si bližší než jen na blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuško, nemohu tomu uvěřit. Vůbec nevím, co mám napsat, jak takovou zprávu zpracovat.
    Je mi moc smutno...

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo,je to naprostý šok.ještě v pátek dala na blog příspěvek.
    Nemohu tomu uvěřit,Růženka,milá,skromná.Je mi to hrozně líto.
    Upřimnou soustrast rodině

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jo, to je hodně velký šok, zvlášť když si nějak narozdíl třeba ode mne, na nic nestěžovala, že by jí trápilo něco zdravotně. Navíc zjišťuju, že nebyla zas o moc starší jak já...je to smutné...

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, to je hodně smutná zpráva. Byla pro mne skvělá virtuální kamarádka, je mi to hrozně líto.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivi, tak to je moc smutná zpráva. Tohle je šok. Růženku jsem měla velmi ráda .
    Upřímnou soustrast rodině.

    OdpovědětVymazat
  8. Ivo, nemohu tomu také uvěřit. Nestihla jsem jí pod poslední příspěvek dát komentář, moc se mi líbil svetřík na panence a to se už nedozví.
    Je mi to moc líto. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Ivo, zdravím a děkuju za zprávu, hodně smutnou. Jako všichni přede mnou tomu nemůžu uvěřit, 18.2. jsem jí psala komentář na blog a ten den zemřela... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat