O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 29. ledna 2023

 Takový byl leden. Čas letí a první měsíc v roce bude za chvilku za námi.  

O vánocích jsem nestihla ušít vánoční běhoun a tak v novém roce jsem jej  konečně dokončila a dala na stůl, aby jsem si jej trošku ještě užila.  




Sníh mne udělal radost,  ptáčkům jsem dosypala do krmítka, všechno najednou utichlo a bylo bílo. Mám moc ráda tuto zimní atmosféru. 






K narozeninám jsem si přála krmítko. A dostala jsem  ozdobené šípky, hříbkem. Mám  z něj velkou radost. 


Přeji vám krásné dny.

Ivana



9 komentářů:

  1. Běhoun na stůl je krásný,když ho vidím mám chuť něco šít.
    Krmítko je zajímavé a krásnou kytici si dostala.
    Přála bych si také sníh,má zítra sněžit,ale u nás to asi nebude.
    Ivo,měj se hezky a dodatečně k narozeninám štěstí a hlavně zdraví

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, zdravím. Moc hezké krmítko pro ptáčky, to se jim bude určitě líbit. A mě se líbí i běhoun a látka, z které jsi ho ušila, je jak ze zámku. Přeju vše nejlepší k narozeninám, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ivy, ten běhoun se ti moc povedl. A dodatečně vše nej k narozeninám. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuško, ten běhoun je nádherný!
    Dodatečně všechno nej k narozeninám, je hezké dostat to, co si člověk přeje :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Běhoun parádní, krmítko moc hezké. Dodatečně k narozeninám přeji jen vše dobré.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, také dodatečně přeji vše dobré k narozeninám. Krmítko je moc pěkné. Věřím, že z něj máš radost. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, běhoun a zimní fotky jsou parádní. 👍👍

    Dodatečně k narozeninám vše nejlepší, hlavně pevné zdraví, stěstí a pohodu. 🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
  8. Zimní fotky jsou prostě parádní. krásné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  9. Děvčátka, moc vám děkuji za vaše přání k narozeninám. Měla jsem velkou radost. ♥

    OdpovědětVymazat