O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 12. února 2023

 S vnoučkem jsem navštívila Národní muzeum  a především expozici Okno do pravěku. Modely pravěkých zvířat byly v životní velikosti a některé bych nechtěla potkat.  Výstava se nám moc líbila.




Po mnoha mnoha letech jsem se rozhodla oprášit malování pastelkami. Koupila jsem si české, značky
 Koh i noor a rozhodla jsem se, že jimi budu zdobit můj diář. Tak to je můj první obrázek. Předlohu ptáčka jsem čerpala z časopisu. 



Moc vás děvčátka zdravím a přeji vám pohodové dny.
 Ivana ♥


16 komentářů:

  1. Ivo, ani já bych takové obry potkat nechtěla, přátelsky moc nevypadají. Co na to říkal vnouček, nebál se? Malování do diáře mi trochu připomnělo malování do dětských památníčků. Měj se hezky, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni nebál. Prohlížel si to se zájmem. Snad mu z té návštěvy něco v hlavičce zůstalo. Máš pravdu - do památníčků se takto malovalo a je to hezké vzpomínání. Přeji ti krásný víkend. :-)

      Vymazat
  2. Ivo, obrázek ptáčka je kouzelný. 👍 A Národní muzeum? Je to ostudné, ale já tam od otevření zrekonstruované historické budovy nebyla. Zprvu mně odrazovaly fronty a teď mi to nějak nevychází. Chodili jsme tam hodně s vnoučaty, holky už o to nemají zájem a menší vnoučata tráví většinu víkendů s rodiči na cestách. A mně tudíž chybí inspirace k návštěvě.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko já tam byla podruhé, ale chystám se tam jít jen sama a věnovat tomu více času, abych si to tam vše prohlédla. Jsou tam krásné expozice. Přeji ti krásný víkend :-)

      Vymazat
  3. Věřím,že se taková výstava vnoučkovi líbila.Také jsem s něma navštěvovala podobná místa a nejvíce se jim líbil Dinopark v Liberci.
    Maluješ hezky.Já naposledy malovala s vnoučatama,ale později se mi zhoršil třes rukou a jsem ráda,když se podepíšu.
    Ivo,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, dobrý tip jsi mne dala. Určitě se do Liberce vypravíme. Děkuji ti a přeji hezký víkend :-)

      Vymazat
  4. Ivy, ten ptáček je moc hezký. A Národní muzeum... taky jsem tam po rekonstrukci ještě nebyla. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji za pochvalu od odbornice na malování.:_)

      Vymazat
  5. Ivuško, páni! Vždyť se nedávno narodil a už chodí po muzeích :o)
    Ptáček je moc krásný, těším se na další obrázky. Vůni dřevěných pastelek a tužek miluji...
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jak ten čas letí, čas strávený s vnoučátkem je krásný. Děkuji ti a přeji hezký víkend. :-)

      Vymazat
  6. Výstava se vám oběma líbila- tomu naprosto věřím.
    Taky si občas něco jen tak namaluji. Ptáček se Ti povedl.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko děkuji za pochvalu. Měj se moc hezky. :-)

      Vymazat
  7. To je paráda! Výstava by se líbila i našemu Jožánkovi. On miluje dinosaury a zvířátka vůbec. Určitě jste si to spolu užili.
    A kreslení je skvělé, relaxace s pastelkami.🙂 Moc krásný obrázek, povedl se. Diář bude originální. Měj se hezky!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko děkuji a pozdravuj Jožánka. Je to šikovný kluk :-)

      Vymazat
  8. Ahoj Ivo, to se muselo malému líbit. Chtěla bych tam zajet s vnučkami také. Ptáček se mi moc líbí, pozdravuju. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni určitě si udělejte čas a jeďte. Návštěva muzea je moc pěkná. Expozice jsou krásné. Přeji ti hezký víkend. :-)

      Vymazat