O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pátek 24. prosince 2021

 Milé blogerčky v roce 20111 byl můj první vánoční příspěvek zde na mojich stránkách. Je to 10 let co se zde s vámi setkávám. Některé blogy již nejsou, ale z některými z vás se stále setkávám a a za těch deset let  jsem se seznámila i  s novými milými blogy. Chtěla bych vám popřát krásné, požehnané Vánoce




s vašimi milými a blízkými. Jsem s vámi moc ráda.

Šťastné a veselé Vánoce.

                                                 Iva

12 komentářů:

  1. Ivo, přeji krásné Vánoce Tobě i celé rodině.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, přeji Ti krásné svátky vánoční a spoustu splněných přání. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Pohodové svátky přeji, vidím, že máš nachystáno a pěkně nazdobeno. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuško, krásné Vánoce i tobě!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsme na tom letově stejně. taky jsem začínala s blogem v tom samém roce v květnu. 11.5.2011 Hodně štěstí a inspirací do dalších blogových let!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné svátky Vánoc Ivo!
    (Jsem ráda, že jsme se díky blogu poznaly)

    OdpovědětVymazat
  7. I tobě krásné a pohodové sváteční chvíle. Také jsem svůj blog začala psát v roce 2011.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkná cukrátka..Doufam, že svatky byly v pohodě a v predstihu preji vse nejlepší do noveho roku 2022

    OdpovědětVymazat
  9. Ivo,určitě jsi prožila hezké a pohodové Vánoce.
    Užij si hezky i poslední týden v roce

    OdpovědětVymazat
  10. Moc vám všem děkuji za milé komentáře, vánoční čas nabral na síle a pomalu se nám blíží poslední den v roce.
    Mějte se moc krásně a užívejte této magické atmosféry.
    Iva

    OdpovědětVymazat