O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

úterý 28. prosince 2021

 Včerejší procházka mne zavedla k Loretě a do kostela Panny Marie Andělské. Už dávno jsem tam nebyla.  Kostel je první kapucínská stavba v  Čechách.  Je prostý, řekla bych s venkovskou atmosférou a krásným betlémem  v životní velikosti. Figurky jsou vyrobeny ze dřeva a slámy a obličeje z papíru a sádry. Jesličky jsou z roku 1780 a pracoval na nich mnich Kašpar 10 let.

 















 Cestou jsem potkala vánočně nazdobené kavárny, které lákaly jsou výzdobou k návštěvě.





Procházka se vydařila, počasí přálo i  sluníčko zasvítilo a tak jsem se domů vracela potěšena vánoční atmosférou.
       Iva









 

11 komentářů:

  1. Ivo, hezká procházka. Líbí se mi betlém.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, také ráda chodím na Nový Svět a k Loretě, je to vždycky příjemná procházka. Jó, zítra jdeme s kamarádkou na vánoční výstavu do Botanické zahrada, inspirovala jsi mne a už se moc těším. Zdravím 🎄

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna jsem o tomto Betlémě vyprávěla, jak jsem tam každé Vánoce chodila s tátou. Moc se mi líbilo, když se do kašička chodila mince, zabekala ovečka🙂. Díky za suvenýr!

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná procházka. Mámráda tu vánoční atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivy, pěkná procházka. Díky za pěknou reportáž. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je milované místo mnoha lidí. Ivuško, děkuji za reportáž a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Loreta je krásná,ráda bych se tam podívala.Zatím jsme navštívili nějaké Lorety u nás v kraji.
    Ivo,měj hezké poslední dny roku

    OdpovědětVymazat
  8. Ivo, moc pěkná procházka. Taky se tímto koncem Hradčan rádi touláme.
    Obdivuje všechny tvůrce betlémů, tu jejich kreativitu a trpělivost. To se dá závidět.
    Přeji pěkné dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou krásné jesličky. Měla jsi moc hezkou vánoční procházku.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Ivuško, vše dobré do nového roku. Těším se na obrázky Tvého tvoření a krásné foto z procházek Prahou. M.

    OdpovědětVymazat
  11. Ivo, krásná procházka Prahou, to bych chtěla někdy zažít, ale mám to tam daleko ... Pohodové dny nového roku :-)

    OdpovědětVymazat