O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

sobota 11. prosince 2021

 V týdnu jsem navštívila tradiční vánoční výstavu v Botanické zahradě Na Slupi. Tuto výstavu navštěvuji každý rok - letos je na téma Vánoce na starém tržišti.   Mám ráda staré časy a tak z výstavy odcházím vždy vánočně naladěna.   Nikdy jsem,  ale moc nechápala proč se na  těchto výstavách nesmí fotit - nevím co k tomu pořadatele vedlo. Letos poprvé bylo povoleno fotografovat celek, ale ne detaily. A tak jsem si udělala pár fotografií bez detailů, snad vás potěší.






Ze šišek jsem si udělala vánoční věnec. Mám ráda přírodní dekorace. 



V neděli zapálíme třetí adventní svíci, která se jmenu Gaudete - radostná. Nechť v našich srdcích radost nikdy nevyhasne.  Přeji vám krásnou třetí adventní neděli.
Iva


22 komentářů:

  1. Ivuško, děkuji za krásné fotky a moc chválím věnec. Je kouzelný, moc se ti povedl!
    Přeji krásnou radostnou adventní neděli. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji i tobě přeji krásný vánoční čas.

      Vymazat
  2. Ivo,navštívila jsi krásnou výstavu,tam by se mi moc líbilo.Také nechápu,že se někde nesmí fotit a jinde mi řeknou jen ať fotím hodně,aby se se o nich co nejvíce vědělo.
    Věnec máš moc krásný,jsi šikovná.
    Měj hezkou adventní neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, také to nechápu, protože všechny techniky, které na výstavě vidíš jsou již známy a jde o inspiraci pro návštěvníky. Přeji ti hezké odpoledne.

      Vymazat
  3. Hezká výstava, škoda, že se nesměly fotit detaily. Věnec se mi moc líbí, povedl se Ti.
    Přeji pěknou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, děkuji i tobě přeji krásné dnešní odpoledne.

      Vymazat
  4. Podle mne se tyhle výstavy nesmí fotit detailně kvůli kopírování těch výrobků. Ale mě víc štve zákaz focení na některých hradech a zámcích.... v Botanické jsem byla na výstavě orchidejí ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wendy, myslím si, že v dnešní době jsou výrobky tak známe, že už skoro není co kopírovat.
      Krásné odpoledne.

      Vymazat
  5. Taky mám ráda vánoční výstavy. A ještě se mi nestalo, že bych nemohla fotit.
    Věnec máš moc hezký! Přírodní materiál je prostě OK.
    Hezkou třetí adventní neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, přírodniny mám ráda. Přeji i tobě krásnou čtvrtou adventní neděli.

      Vymazat
  6. Ivuško, dík za možnost nakouknou trochu na pěknou výstavu. Tvůj věnec ze šišek je moc pěkný. Posílám pozdrav. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško děkuji i tobě přeji krásný adventní čas.

      Vymazat
  7. Netušila jsem, že takovou výstavu tam pořádají, díky za reportáž.
    Věnec se Ti podařil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko - děkuji´za pochvalu. Přeji ti hezké sváteční odpoledne.

      Vymazat
  8. Ivy, moc krásný věnec, povedl se. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  9. Ivo, moc hezká výstava. Vše jsem si zvětšila, když nedovolili detaily... Měj se dobře. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji. Výstava je vždy krásná. Přeji ti krásný sváteční večer.

      Vymazat
  10. Díky za tip, to bych mohla zajít a tohle vánoční téma by se mi určitě líbilo. Zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zajdi. Přeji ti krásnou dnešní adventní neděli.

      Vymazat
  11. Ta výstava by se mi moc líbila, taky mám ráda staré vánoce jejich zvyky. Díky za fotografie. Focení detailu nechápu, ale taky bych respektovala. Pěkný věnec.
    Ivo přeji ti pohodový adventní čas. Alena

    OdpovědětVymazat
  12. Alenko, děkuji za návštěvu. Přeji i tobě krásné sváteční dny.

    OdpovědětVymazat