O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

pondělí 12. prosince 2022

Milé blogerečky přeji vám hezký večer.  Malinko, ale vlastně více  jsem se odmlčela, ale  pokukuji po vašich krásných  vánočních příspěvcích,  a tak mne to nedalo a hlásím, že už jsem zase mezi vámi. 

V sobotu jsem upekla  vánoční mrkvový dort.  Mám ho moc ráda, nejlepší je druhý den, když se pěkně rozleží.


Rok utekl jako voda a v Roztokách u Prahy je opět vánoční výstava ze soukromé sbírky. Na zámku mají vždy moc pěknou adventní výzdobu.

,








Výstavou jsem byla okouzlena a odcházela jsem s krásnou vánoční náladou.  Abych se přiznala napečeno ještě nemám, ale snad to tento týden dohoním.

Přeji vám krásné vánoční dny.

                                                       Iva

14 komentářů:

  1. Ivy, jsem ráda, že jsi zase tady. Krásná výstava. Já se přiznám, že konečně letos jsem si přiznala, že mě pečení fakt nebaví, takže skutečně nepeču po více než 40 letech. Něco málo mi napeče kamarádka na vánoční stůl. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, pečení jsem včera dohonila, ale jenom tři druhy a trochu jsem si to doma provoněla. Přeji i tobě krásné vánoční dny.

      Vymazat
  2. Ivuško, moc ráda tě tady vidím! Dort vypadá nádherně a na reportáž z výstavy jsem se moc ráda podívala - krásná atmosféra.
    Přeji hezké adventní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji. Já jsem také ráda, že jsem zase s vámi.

      Vymazat
  3. Mám ráda vánoční výstavy. Každá má něco svoje a člověk se tam pěkně vánočně naladí.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani já jsem letos ve skluzu zatím jsem viděla jenom jednu, ale doufám, že to ještě dohoním. Přeji ti krásné vánoční dny.

      Vymazat
  4. Ivo,jsem ráda,že jsi zase mezi námi.Dort vypadá úžasně.
    Výstava je krásná.Také jsem měla aspoň jednu v plánu,ale to záleží na manželovi.Je to od nás trochu dále.
    Měj hezký adventní čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško děkuji za pochvalu. Měj se hezky a krásný adventní dny.

      Vymazat
  5. Když jsme teď bloumaly po Staromáku a trzích, tak tam byl stánek s těmi krásnými perličkovými a ne korálkovými (jak jsem byla pánem poučena) ozdobami. Ale opravdu nádhernými. Koupila jsem si tam jednu maličkou samostatnou kouličku na dozdobení vánoční ozdůbky pro vnučku, aby měla svou vlastní na stromeček a nemusela se bát že si jí rozbije

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy i já jsem letos obdivovala tento stánek To je krása. Je pěkné, že jsi si udělala radost a hlavně vnučce. Přeji ti krásné vánoce.

      Vymazat
  6. Ivuško, moc se mi líbí dort a malé sáňky . Určitě i dobře chutnal. Dík za reportáž z krásné výstavy v Roztokách. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško děkuji za milé zastavení. Přeji ti krásný vánoční čas.

      Vymazat
  7. Ivo, zdravím. Já mám taky moc ráda vánoční výstavy a ráda je navštěvuju, zajímá mě to. A vánoční dort bych hned ochutnala... Přeju klidný adventní čas, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, děkuji za přání i za pochvalu. Měj se krásně vánočně.

    OdpovědětVymazat