O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 25. prosince 2022

 Krásné svátky vánoční.


Chtěla bych vám popřát krásné svátky vánoční prožité se svými blízkými v klidné sváteční náladě. Štědrý večer se svými přípravami a těšením je za námi a tak mnohé z nás jste věnovaly tento den odpočinku či setkávání se svými bližními. Já jsem dnes  opravdu odpočívala až na velkou procházku se svým pejskem. Přeji vám hezký večer.

                                                                                                  Ivana ♥






 

11 komentářů:

  1. Já jsem dnešní odpoledne také trávila procházkou. Manžel jít nechtěl, tak jsem vyrazila sama na Hrad a okolí. Všude hodně lidí, ale jinak pohoda. Bylo to skvělé. Moc zdravím, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, přeji krásné vánoční svátky. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné svátky i tobě, Ivuško! Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ivuško, přeji Ti krásné svátky.

    OdpovědětVymazat
  5. Jak to letí. Dnes už je druhý svátek vánoční.
    Přeji sváteční pohodu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčátka, děkuji vám za vaše přání ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ivy, tak já jdu se zpožděním. Přeji i další dny pohodové.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné fotky z Vánoc. My jsme to letos celé pojali tak, že jsme byli hlavně doma a věnovali se s manželkou jeden druhému. Jako pár návštěv proběhlo, ale prostě víme, že se s našimi milými a drahými vídáme i přes rok, takže není potřeba, abychom absolvovali ten vánoční maraton. Manželka se věnovala taky vyšívání na textil, já jsem si hlavně četl. :)

    OdpovědětVymazat