O mně

Dobrý den,vítám vás na mých stránkách a budu moc ráda, nebude-li vaše návštěva poslední.

neděle 18. prosince 2022

 Na začátku prosince jsem navštívila brněnské adventní trhy.  Řekla bych, že jsou v celém centru Brna a v odpoledních hodinách přestává jezdit i místní tramvaje, aby se dalo krásně špacírovat po vánočně nazdobeném Brně.  Na Dominikánském náměstí je postaven krásný betlém v životní velikosti figurek, řezbáře Jiřího Halouzka.



Ochutnat v Brně můžete turbošroub, turbomošt, roztahovák a jiné vánoční nápoje, které nikde jinde nekoupíte.


Ve čtvrtek jsem navštívila vánoční trhy na Staroměstském náměstí. Padající sníh, vánoční koledy tvořily tu pravou zimní náladu.   









V sobotu jsem upekla cukroví  a perníčky, které musím ještě dozdobit. Tak už můžou vánoce začít. Mějte se moc hezky. Iva




6 komentářů:

  1. Ivo, zdravím. Trhy a jarmarky mám moc ráda. Přeju Ti hezké předvánoční dny, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuško, máš moc krásné fotky z obou měst. Brněnský betlém se mi taky moc líbil, ale vyfotit ho bylo naprosto nemožné. Neskutečné davy...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, Brno jsme viděli minulý týden a za obrázky z Prahy děkuji. Taky jsem pekla cukroví. Perníčky už jsou měkké. Teď už jen vánočky a může to vypuknout :-)
    Pěkný adventní týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Ivy, povedly se ti hezké fotky. Ten betlém je moc hezký. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, ráda jsem se podívala na tvé fotky. Hezký betlém.
    Měj hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, díky za obrázky z vánočních trhů. Já se letos pro nemoc nikam nedostala. M.

    OdpovědětVymazat